Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@13:36:04 GMT

گفت‌وگوی منتشر نشده‌ رهبر انقلاب و آیت الله هاشمی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۴۱۱۲

گفت‌وگوی منتشر نشده‌ رهبر انقلاب و آیت الله هاشمی

‍‍‍‍‍‍

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ «عبرت آیندگان» بخش‌هایی از بیانات سال ۱۳۹۱ رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره‌ی تجربه‌ی اعتماد به آمریکا را برای نخستین‌بار منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت دوازدهم تجربه دولت حسن روحانی در اعتماد به غرب را برای آیندگان عبرت‌آموز خوانده و تأکید کردند «در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر انقلاب گره زدن حل مشکلات کشور به همراهی غربی‌ها را نیز اقدامی اشتباه از سوی دولتمردان دانسته و متذکر شدند که «مطلقاً نبایستی برنامه‌های داخلی را به همراهی غرب موکول کرد و منوط کرد، چون قطعاً شکست می‌خورد، قطعاً ضربه می‌خورد. شماها هم هر جایی که کارهایتان را منوط کردید به همراهی غرب، ناموفق ماندید؛ هر جایی که بدون اعتماد به غرب، خودتان قد علم کردید و حرکت کردید موفق شدید.»

به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ «عبرت آیندگان» بخش‌هایی از بیانات سال ۱۳۹۱ رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره‌ی تجربه‌ی اعتماد به آمریکا را برای نخستین‌بار منتشر کرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دهه‌های گذشته همواره استدلال‌هایی برای بی‌اعتمادی به غرب و ضررهای مذاکره با آمریکا -جز در بعضی مسائل مشخص- بیان کرده‌اند که طرفداران مذاکره با آمریکا جوابی برای این استدلال‌ها نداشته‌اند.

ایشان در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در فروردین سال ۱۳۹۱ با اشاره به سابقه این بحث با آقای هاشمی رفسنجانی گفتند: «با خود ایشان جلسات متعددی صحبت کردم صدای آقای هاشمی ضبط است در شورای عالی امنیت ملی که گفتند فلانی در این زمینه استدلال‌هایی دارد که ما جواب آن استدلال‌ها را نداریم.»

کد خبر 511521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب آمریکا آیت الله هاشمی رفسنجانی هاشمی رفسنجانی اکبر هاشمی رفسنجانی خاطرات هاشمی رفسنجانی آیت الله خامنه ای حضرت آیت الله خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای صحبت های منتشر نشده رهبر انقلاب رابطه با آمریکا روابط ایران و آمریکا رابطه با غرب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خط حزب‌الله در این شماره به مناسبت بیانات روز ۱۲ اردیبهشت رهبر انقلاب، در گزارشی به بررسی خیزش دانشجویان آمریکایی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین در ماجرای جنگ غزه پرداخته است.

 بازخوانی توصیه‌های رهبر انقلاب به معلمان و مسئولان آموزش و پرورش درباره لزوم «علم‌آموزی و تربیت انقلابی» از دیگر بخش‌های این شماره است.

 همچنین، خط حزب‌الله از تأکید رهبر انقلاب بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی خبر داده است.

شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر معلم شهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی مطهری تقدیم شده است.
  انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه