Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان هفتکلی از عصر یکشنبه دهم مردادماه گفت: معلمان علاوه بر داشتن کارت ملی حتما یا باید کارت پرسنلی به همراه داشته باشند و یا از اداره آموزش و پرورش هفتکل معرفی نامه را دریافت کرده و به همراه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه افراد بالای ۴۵ سال نیز همچنان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونای خود اقدام کنند، افزود: همچنین افرادی که قبلا دوز اول واکسن استرازنکا را دریافت کرده اند، هر چه سریعتر جهت دریافت دوز دوم اقدام کنند.

مولایی پارده تصریح کرد: شهروندان  هفتکلی برای تزریق واکسن کرونا به مرکز تجمیعی واقع در مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱ (جنب بانک ملت) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ (کوی شهدا) مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل با بیان اینکه مرکز یک شهری همه روزه حتی روز‌های تعطیل در ۲ شیفت صبح (از ساعت ۸ الی ۱۳) و عصر (۱۷:۳۰ تا ۲۱) و مرکز ۲ کوی شهدا در شیفت صبح پذیرای شهروندان عزیز هستند، اظهار داشت: افراد باید برای دریافت دوز اول واکسن کرونا حتما کارت ملی و برای دریافت دوز دوم حتما کارت ملی و کارت واکسیناسیون مرحله اول را به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: مردم عزیز واکسیناسیون را جدی گرفته و با فراخوان‌های شبکه بهداشت هماهنگ باشند و در اسرع وقت واکسن خود را دریافت کنند؛ تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون فرهنگیان کرونا ویروس بهداشت و درمان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان یافتن معاینات پیش از اعزام تمامی حجاج گفت: واکسیناسیون حجاج از روزهای گذشته آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: واکسیناسیون در راستای ایمن سازی زائران اعزامی نسبت به بیماری مننژیت انجام می‌شود، به دلیل اینکه بیماری مننژیت در مناطق پرتراکم احتمال شیوع بیشتری دارد تزریق آن در سفرهای زیارتی توصیه می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تزریق این واکسن علاوه بر جلوگیری از بیمار شدن حجاج، از انتقال بیماری به اعضای خانواده و اطرافیان حتی پس از بازگشت نیز جلوگیری کرده و تا پنج سال در بدن فرد ایمنی ایجاد می‌کند.

غریب آبادی با اشاره به اینکه مهلت تزریق این واکسن تا ۱۵ روز قبل از اعزام بوده، اظهار کرد: این واکسن عموماً بدون عوارض بوده و به احتمال بسیار نادر ممکن است زائران درد، قرمزی، سوزش در محل تزریق و خستگی و تب خفیف را تا دو روز پس از تزریق تجربه کنند.

وی افزود: برنامه ریزی استان، واکسیناسیون ۵ هزار و ۱۱۵ زائر است، به منظور دسترسی آسان حجاج، واکسیناسیون در ۱۰ شهرستان استان و در محل کاروان‌های گرگان، علی آباد کتول، گنبدکاووس، بندرگز، آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، سیمین شهر، کلاله و مراوه‌تپه صورت می‌پذیرد.

کد خبر 6088714

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید