Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کولیوند یکشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با عنوان "شیب فزاینده کرونا، هر ۴ دقیقه فوت یک ایرانی"، درخصوص تمهیدات این مجموعه برای واکسیناسیون کرونا افزود: عملیات فوریت‌های پزشکی در اورژانس دو و نیم تا سه برابر شده است و مردم کشورمان در صف‌های واکسیناسیون قرار گرفتند لذا وزیر بهداشت به ما توصیه کرد که ما هم در این عرصه کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که همکاران ما شیفت‌های استراحت خود را به طرح واکسیناسیون اختصاص دادند، گفت: تیم عملیات ویژه را تعریف کردیم و از افراد به جای اینکه دور کار باشند دعوت کردیم تا کار انجام دهند.

او ادامه داد: ما ۱۸ پایگاه در تهران به صورت ثابت برقرار کردیم که به صورت خودرویی و انفرادی واکسیناسیون را انجام و چهار تیم عملیاتی نیز به صورت ضربتی کار را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید براینکه وقتی اورژانس وارد عمل شد صف‌های کیلومتری کاملا شکسته شده است، افزود: ما در سطح کشور ۴۸ فروند بالگرد داریم و برای افرادی که دسترسی شان سخت است و در مکانهای صعب العبور به کار گرفته خواهند شد تا کار مردم را تسهیل کنیم.

کولیوند با اشاره به اینکه اعتقاد شخصی بنده این است که می‌توانیم به تعداد واکسیناسیون افراد اضافه کنیم زیرا فرایند واکسیناسیون خیلی تفاوتی با رای گرفتن ندارد، گفت: به اندازه کافی می‌توانیم از ظرفیت دانشجویان پزشکی استفاده کنیم و از نظر تعداد واکسن و نیروی انسانی مشکل نداریم.

وی با تاکید براینکه ما در خصوص واکسیناسیون وظیفه‌ای نداشتیم، افزود: به اندازه کافی کار ما چند برابر شده است اما به دلیل اینکه مردم در مضیقه هستند پای کار آمدیم زیرا مردم ما افرادی قدرشناس هستند.

کولیوند با اشاره به اینکه ما به عنوان سازمان اورژانس کشور توان افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تزریق واکسن را داریم، ادامه داد: یکی از راهکارهای اصلی ما واکسیناسیون است چرا که خیلی وقت‌ها افراد مبتلا شده اند و اقدام به خود درمانی می‌کنند لذا وقتی به بیمارستان مراجعه می‌کنند کار از کار گذشته است.

وی در پایان تصریح کرد: آنهایی که به موقع به بیمارستان مراجعه می‌کنند و کار درمان آن‌ها زودتر شروع می‌شود، خیلی راحت‌تر جواب می‌گیرند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»

بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستاهای سنگان چهارگانه شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر؛ سومین جشنواره گیلاس در حریم روستاهای چهارگانه سنگان بخش کن واقع در منطقه ۲۲ تهران صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مرتضی محمدنژاد بخشدار کن با اشاره به سومین همایش بزرگ جشنواره گیلاس اظهار داشت: با حضور تقریبی هشت‌هزار شهروند پایتخت که از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار شد می‌توان گفت با حضور این تعداد گردشگر در جشنواره یک روزه شاهد رشد ۵۰درصدی در توسعه برنامه های اجتماعی و فرهنکی مخصوصا در حوزه گردشگری در حریم روستاهای شمال، غربی‌ترین نقطه پایتخت نسبت سال گذشته خواهیم بود.

وی در ادامه به برگزاری ۳ جشنواره دیگر در سال جاری با توجه به ظرفیت‌های روستاهای بخش که با مشارکت مدیریت شهری منطقه ۲۲ و سازمان گردشگری شهرداری تهران در چهار فصل سال برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره‌ها شامل جشنواره شاه‌توت (اواخر تابستان)، جشنواره خرمالو (اواخر پاییز) و جشنواره فصلی با حضور اقوام ایرانی برپا و برگزار می‌شود.

محمدنژاد در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک محلی و سالم، تصریح کرد: این جشنواره ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای بخش کن و محصولات و ظرفیت کوهستانی، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می شود.

 او با اهمیت به موضوع مساحت روستاهای ۴گانه سنگان اذعان کرد: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی روستاهای سنگان ۴گانه بخش کن می‌باشد که امروز گردشگران از این مسافت‌ها عبور و در ۴ ایستگاه استقبال(سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن در پایان با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از شهرستان تهران خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل می‌باشد، در کنار این تولیدات که بسیار فاخر می‌باشند ۳ آثار باستانی چون چنار 4هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله نیز از دیگر ظرفیت‌هایی است که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»