Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی افغانستان از کشته شدن دستکم ۵ نفر در پی شلیک یک خمپاره در ولایت قندهار این کشور خبر دادند.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری آریانا افغانستان اعلام کرده که دو کودک و یک زن در میان کشته شدگان این حادثه به چشم می‌خورند.

رسانه‌های افغانستان هنوز آماری از مجروحین این انفجار اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های امنیتی افغانستان نیز در اظهار نظر اولیه خود، طالبان را عامل انجام این حمله تروریستی معرفی کرده‌اند. این در حالیست که طالبان یا گروه دیگری هنوز مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

لازم به ذکر است، وزارت کشور افغانستان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازها به ۵ ولایت دیگر به دلیل افزایش خشونت‌ها و تهدیدهای امنیتی در این کشور متوقف شده است.

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت کشور افغانستان، امروز حمله موشکی به فرودگاه قندهار در جنوب این کشور روی داد و به همین دلیل پروازهای این فرودگاه لغو شده است.

از سوی دیگر اداره هوانوردی افغانستان نیز از توقف پروازها به ولایت‌های بدخشان، قندوز، فاریاب، هیرمند و قندهار خبر داده است.

علاوه بر این، پروازهای فرودگاه هرات در غرب این کشور نیز ۲ روز پیش به دلیل درگیری‌ها متوقف شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افغانستان ولایت قندهار حمله تروریستی افغانستان حمله تروریستی حمله خمپاره ای کشته و زخمی ولایت قندهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت