Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجازات اعدام در آمریکا برحلاف ادعاهای دولت این کشور در شکل های فدرال و ایالتی در حال انجام است. خبرگزاری میزان – زندان‌های آمریکا که همواره مکانی برای نقض گسترده حقوق بشر بوده‎اند، در روزهای شیوع بیماری «کرونا»، دوره‌ای مرگبار را از سر می‌گذرانند.   به گزارش «دبلیو دی اس یو»، در تازه ترین تحول، یک نفر که در صف اعدام بود، در سن ۷۷ سالگی در زندان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس ادعای مقام‌های زندان، مرگ وی که متهم به قتل بود، به دلایل طبیعی رخ داد.
۲ بار محکومیت وی به اعدام در گذشته بنا به دلایلی لغو شد و کارشناسان می‌گویند ارزیابی دقیق تعداد قربانیان وی امکان پذیر نیست.   در همین حال یافته‌های مرکز نظرسنجی «پیو» در آوریل ۲۰۲۱، حقایقی را در مورد وضعیت اعدام در آمریکا مشخص می‌کند.   نظرسنجی مذکور نشان داد که بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی بر این باورند که افراد سیاه پوست بیش از همتایان سفیدپوست خود در آمریکا با مجازات اعدام مواجه می‌شوند.   ضمن اینکه ۷۸ نفر تاکید کردند احتمال اعدام افراد بی گناه در سیستم قضایی آمریکا وجود دارد. بیشتر بخوانید: ادامه سیاست اجرای اعدام‌های فدرال در دولت بایدن  ۴۶ زندانی آمریکایی در صف اعدام فدرال واقعیت‌هایی در مورد مجازات اعدام در آمریکا وجود دارد که عبارتند از:   - ۹۸ درصد محکومان در صف اعدام، مرد هستند.
- میانگین سنی افراد در صف اعدام ۵۱ سال است.
- میانگین زمان انتظار زندانیان محکوم به اعدام ۲۲ سال است.
- زندانیان سیاه پوست ۴۱ درصد محکومان به اعدام را تشکیل می‌دهند؛ این در حالی است که سهم آن‌ها از جمعیت آمریکا ۱۳ درصد است.
- زندانیان محکوم به اعدام بیش از اجرای حکم به دلایل طبیعی یا خودکشی جان خود را از دست می‌دهند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر اعدام در آمریکا مجازات اعدام صف اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟