Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:درپی مراجعه ۲ نفر از کشاورزان به پلیس آگاهی بوئین زهرا و اعلام اینکه یک نفر با به کارگیری روش‌های متقلبانه در خرید غلات، مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابراهیمی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم ابتدا مقداری جو و گندم به صورت نقدی از مال باختگان خریداری و سپس با جلب اعتماد آنان چندین تن جو و گندم به ارزش ۳۰ میلیارد خریداری کرده و بدون اینکه بهای آن را پرداخت کند متواری شده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران با انجام بررسی‌ها و اقدامات پلیسی فرد کلاهبردار را شناسایی و محل سکونت وی را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند و مشخص شد، متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان "جلفا"، پلیس آگاهی استان "قم" نیز بوده که دستگیری فرد مجرم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از هتل‌های شهر "مشهد" شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف کامیون‌های حامل مرغ زنده دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت:ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور بوئین زهرا به استان البرز به ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

سردار ابراهیمی افزود: در بازرسی از آنها، ۳ هزار قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۷ تن و ۵۰۰ کیلو کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناس مربوطه ارزش ریالی محموله را ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۱۰ فقره سرقت در پرونده برادران سارق

رئیس پلیس آگاهی استان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت.

سرهنگ آرش مرادی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های تخصصی، ماموران پلیس آگاهی ردپای ۲ سارق را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل با همدستی برادرش اعتراف کرد.

وی افزود: برادر متهم نیز با هماهنگی قضائی و در عملیات جداگانه پلیسی دستگیر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی استان پلیس آگاهی استان گفت مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد