Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:53:41 GMT

کشف ۴۵ تن برنج احتکاری در اسلام آبادغرب

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۸۲۲

کشف ۴۵ تن برنج احتکاری در اسلام آبادغرب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ماموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، موفق به شناسایی انبار احتکاری مواد غذایی شدند.

سردار جاویدان افزود: مأموران با همکاری سازمان معدن، صنعت و تجارت در بازرسی از این انبار، ۴۵ تن برنج و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چایی احتکار شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان کرمانشاه بیان داشت: کارشناسان ارزش این کالا‌های احتکار شده را بیش از ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جاویدان در پایان، وجود معضل احتکار را یکی از عوامل اصلی اختلال در روند تولید کشور دانست و ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده اند، پلیس با قدرت تمام با معضل احتکار برخورد خواهد کرد تا چرخ تولید کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کشفیات احتکار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا