Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:10:30 GMT

توهین مشترک روحانی و منتقدانش به مردم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۶۷۴

شهروندان ایرانی البته این رای خود را پس از ممیزی سختگیرانه نهادی به اسم شورای نگهبان به کاندیداها می‌دهند. در بهار ۱۳۹۲ و پس از اینکه معلوم شد شورای نگهبان قانون اساسی صلاحیت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی را احراز نکرده است‌، حسن روحانی که یکی از روحانیون بلند پایه سیاسی ایران بود، وارد بازی انتخابات شد و شورای نگهبان صلاحیت وی را برای حضور در انتخابات احراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روحانی در یک دوره فشرده انتخابات در بهار ۱۳۹۲ توانست با به دست آوردن ۱۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۲۹ رای از مجموع آرای ریخته شده به صندوق بر رقیب اصلی خود یعنی محمدباقر قالیباف که شش میلیون و ۷۷ هزار و ۲۹۲ رای به دست آورده بود، پیروز شود. حسن روحانی برای بار دوم و در انتخابات ۱۳۹۶ نیز با کسب ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای از مجموع ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران بر رقیب اصلی خود یعنی سیدابراهیم رییسی پیروز شود. دقت در سپهر سیاست امروز ایران نشان می‌دهد منتقدان حسن روحانی در حالی که او دو- سه روز دیگر از این منصب کنار می‌رود بدترین اهانت‌ها را به او کرده و می‌خواهند همه کاستی‌ها و کجی‌های سیاست و اقتصاد در ایران را بر دوش او بیندازند. این روزها حسن روحانی بدترین توهین‌ها را می‌شنود و هیچ نمی‌گوید و این وضعیت هشت سال است ادامه دارد.

به نظر می‌رسد این اتهام‌ها و توهین‌هایی که به حسن روحانی می‌شود بیشتر از هر چیز در سبد ۴۰ میلیون رای‌دهنده به او در دو نوبت است. حسن روحانی شاید برایش اهمیت نداشته باشد که توهین‌ها را بشنود و سکوت کند چون خود او نیز با رییس‌جمهور قبلی چنین کرده بود اما شهروندان ایرانی از این همه توهین احساس بدی دارند.

توهین به حسن روحانی و اتهام به او در حقیقت توهین به شهروندان است که شما خرد نداشتید که باید به چه کسی رای بدهید و این توهین‌ها حق شما است. شهروندان از حسن روحانی نیز دلخور و بسیار عصبانی‌اند و شاید اگر فرصت کنند از او بپرسند چطور شد وقتی دیدی که اجازه نمی‌دهند برنامه‌هایت را پیش ببری، صندلی قدرت را رها نکردی تا شاید کارها بهتر انجام شود. بسیاری از کارشناسان در دوره دوم فعالیت روحانی بارها به او یادآور شدند استعفا دهد و وضعیت تازه‌ای را رقم بزند. حسن روحانی و منتقدانش به طور مشترک به مردمی که به او در دو دوره رای دادند توهین کردند.

روزنامه جهان صنعت

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد حسن روحانی توهین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بهرام رضائیان با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشت. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضائیان در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کد خبر 6097598

دیگر خبرها

  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • خجالت بکشید!
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!