Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@05:08:58 GMT

تصاویر کشتی اسرائیلی مرسر پس از حمله

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۵۸۱۱

تصاویر کشتی اسرائیلی مرسر پس از حمله

اولین تصاویر از کشتی اسراییلی بعد از حمله در دریای عمان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کشتی نفتکش که مدیریت آن را شرکت اسرائیلی زودیاک، بر عهده داشت شامگاه جمعه -هشتم مردادماه- در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت.

در پی این حمله وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رئیس ستاد ارتش این رژیم تشکیل جلسه داد. یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل هم با متهم کردن ایران به دست داشتن در این حمله، خواستار "پاسخ قاطع" به حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در سواحل عمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم بدون ارائه هیچ‌گونه سندی به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخته و گفت که آمریکا معتقد است ایران پشت حمله به کشتی مرسر قرار دارد.

اخباری هم از چراغ سبز آمریکا و بریتانیا به اسرائیل برای حمله به منافع نظامی ایران منتشر شده که تاکنون توسط مقامات رسمی مورد تأیید قرار نگرفته است.

حال خبرگزاری الحدث اولین تصاویر از کشتی اسرائیلی بعد از حمله در دریای عمان منتشر کرده است.

کد خبر 511569

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی مرسر کشتی اسرائیلی در عمان کشتی اسرائیلی در دریای عمان حمله به کشتی اسرائیل انفجار کشتی در دریای عمان انفجار کشتی اسرائیلی انفجار کشتی اسرائیلی در عمان انفجار کشتی اسرائیلی در دریای عمان کشتی تجاری اسرائیلی آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی کشتی اسرائیلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرآنلاین آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است."

به نقل از ایرنا وی ادعا کرد: آنها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آنها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعاهای خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد."

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل