Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از مصدومیت ۲۲ نفر به دلیل تصادف یک دستگاه تریلی با یک دستگاه اتوبوس در جاده کاشان_قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محمدهاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در ساعت ۴:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۷ جاده کاشان به قم یک دستگاه اتوبوس با تریلر تصادف کرده که ۴۴ نفر در این تصادف آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیاتی هلال احمر از عوارضی کاشان به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، این تصادف ۲۲ مصدوم برجا گذاشته و حال عمومی بقیه افراد مساعد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در پایان عملیات، ۴ نفر از مصدومان را توسط هلال احمر و ۱۸ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف هفت دستگاه خودرو در محور شوش - اهواز در روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی گفت: در این تصادف خودروهای پراید، پژوپارس، نیسان، 2 کامیون، ایسوزو و نیسان دو کابینه به دنبال لغزندگی جاده ناشی از بارندگی با هم برخورد کردند.

وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس 115 از شوش به محل حادثه اعزام شد اما مصدومان شامل سه مرد در رده سنی 36 تا 39 ساله با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند.

به گزارش تسنیم، تصادف 2 دستگاه خودرو در سه راهی گتوند طی 24 ساعت گذشته نیز یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل