Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، از راه اندازی دو پایگاه جدید  واکسیناسیون کرونا به همت  واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در هفته جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر مسعود طاهری لاری اظهار کرد: به دنبال اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای واکسیناسیون دانشگاهیان کشور و آحاد مردم، آغاز واکسیناسیون در واحد علوم و تحقیقات با حضور معاون کل وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رونمایی از سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مشهد نیز در زمینه واکسیناسیون دانشجویان، اساتید، کارکنان و عموم مردم در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی علاوه بر پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ۲۲ بهمن، دو پایگاه دیگر را راه اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر، سالن ورزشی شهید جوانمرد قصاب و سالن ورزشی سما برای این کار تجهیز شده که در هفته جاری راه اندازی خواهند شد. شروع واکسیناسیون بر اساس رده‌های سنی مورد تایید وزارت بهداشت خواهد بود و برای انجام تلقیح واکسن از همکاری دانشجویان گروه‌های پزشکی نیز استفاده خواهد شد. 

طاهری لاری با بیان اینکه پایگاه بیمارستان ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از ۳۰ فروردین سال جاری به عنوان یکی از پایگاه‌های واکسیناسیون در حال انجام خدمات است، افزود: سایر واحدهای دانشگاهی استان نیز در حال راه اندازی پایگاه واکسیناسیون هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي همه باهم علیه کرونا واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد