Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آقامیرزایی ادامه داد: امسال در المپیک کار خیلی سخت بود و از هر مرحله فقط دو نفر صعود می کردند.من تمام تلاشم را کردم.دست تک تک مردم ایران را می بوسم.در روزهای اخیر پیام های زیادی را دریافت کردم و از همه آنها ممنونم.

وی گفت: در رکورد برای قایقرانی شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آنهایی که امروز اول و دوم شدند ۱۲-۱۳ ثانیه با رکوردهای اصلی شان فاصله داشتند. من تلاش کردم اما کشورهای دیگر قدر بودند و نشد که صعود کنم.

آقامیرزایی تصریح کرد: من بعد از چهار سال به مسابقات آمدم. در این چند سال هیچ مسابقه ای نداشتم. در هر رشته‌ای غیر از تمرین باید مسابقه بدهید تا آماده شوید. دوست داشتم به فینال A صعود کردم اما نشد و شرمنده مردم شدم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قایقرانی المپیک توکیو قایقرانی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک