Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:45:35 GMT

برگزاری ویدئو کنفرانس فصلی اتحادیه جهانی دراماتراپی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۷۶۰۹

برگزاری ویدئو کنفرانس فصلی اتحادیه جهانی دراماتراپی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین ویدئو کنفرانس فصلی اتحادیه جهانی دراماتراپی WADTh در روز ۳۰ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰) با حضور نمایندگان انجمن های دراماتراپی از کشورهای استرالیا، ژاپن، کره، تایوان، سریلانکا، هند، کنیا، آفریقا، انگلیس، آرژانتین، شیلی، آمریکا، ترکیه، یونان و ایران برگزار شد.

در این کنفرانس اعضا گزارشی از آخرین فعالیت های تخصصی آموزشی، پژوهشی، توانبخشی و بازتوانی در شرایط پاندمی کرونا در کشورهای خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین تاریخ برپایی «هفته جهانی دراماتراپی» ۱۷ تا ۲۴ اکتبر (۲۵ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰) تعیین شد.

همچنین مقرر شد مقالاتی با موضوع «چگونه می توان درام درمانگر شد؟» در سطوح مختلف تخصصی توسط نمایندگی ها به رشته تحریر درآید تا در قالب این مقالات کشورها تجارب خود را ثبت و ضبط نمایند.

اتحادیه جهانی دراماتراپی در حال حاضر در ۱۰۴ کشور عضو دارد و انجمن دراماتراپی ایران DTCI عضو بنیانگذار این اتحادیه جهانی است.

کد خبر 5270930 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش درمانی تئاتر ایران دراماتراپی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ویروس کرونا فیلم کوتاه تئاتر ایران سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی نماهنگ سریال ایرانی هنر نگارگری شبکه مستند سیما شبکه پنج سیما عکاسی جهانی دراماتراپی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جماران؛ ​جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه گفت انتظار می‌رود چند کشور اروپایی تا پایان ماه مه میلادی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشورها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشورهای ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این 8 کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح