Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به افزایش ابتلاء خانواده ها و، کودکان و نوجوانان به کووید ۱۹ در گیلان هشدار داد و گفت : روند شیوع کووید ۱۹ در استان گیلان همچنان صعودی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر آبتین حیدرزاده دوشنبه در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه  ، روند شیوع کرونا در استان را صعودی عنوان کرد و گفت : ابتلاء خانوادگی و بیمار شدن گروه های سنی میانسال و ۷ تا ۱۸ سال طی هفته  گذشته بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای کنترل وضعیت موجود، درمان سریع موارد سرپایی، ایزوله کردن افراد دارای علائم بیماری و کاهش تماس افراد و اطلاع رسانی به خانواده ها و اقوام بیمار، سریع ترین و بهترین راهکار در این اپیدمی است.

معاون بهداشتی دانشگاه نسبت به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف هشدار داد و گفت: کاهش چشمگیر رعایت شیوه نامه های بهداشتی را شاهد هستیم و این امر مقدمات  هر چه بیشتر شیوع بیماری را فراهم می کند.

دکتر حیدرزاده در پایان  تاکید کرد: تلاش کادر بهداشت و درمان برای مراقبت، کنترل بیماری و اجرای سریع واکسیناسیون در کنار رعایت جدی و دقیق شیوه نامه های بهداشتی می تواند موجب فروکش پیک شدید بیماری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان خانواده ها کرونا شیوع کرونا کووید 19 کووید ۱۹ در استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • هفته زمین پاک
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده