Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان غنی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی شهروندان افزود: بر اساس این مصوبه اتوبوس‌های مسیرهای مختلف به پایانه‌های موجود در مرکز شهر مراجعه نخواهند کرد و خدمات رسانی آن ها در مسیرهای تعیین شده انجام می شود.

وی اظهار کرد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد و اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶، ۱۰۶، ۱۵۱،  ۱۰۵ و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.

غنی زاده، ادامه داد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس استانداردهای حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، اما در زمان حاضر خدمات اتوبوسرانی در این شهر و حومه با ۷۲۱ دستگاه انجام می‌شود.

برچسب‌ها تبریز شهرداری تبریز اتوبوس حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز اتوبوس تبریز شهرداری تبریز اتوبوس حمل و نقل مسافری انتهای مسیرها و بالعکس سمت انتهای مسیرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز

شهردار منطقه هشت تبریز از اجرای سیزدهمین هفته طرح شنبه‌های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حسین منیری‌فر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای ساماندهی معابر منطقه هشت تبریز، طرح جمع‌آوری دست‌فروشان با عنوان شنبه‌های بدون دست فروش در تمام معابر و محورهای محدوده شهرداری این منطقه از سال قبل آغاز شده است که این هفته نیز تداوم یافت و در قالب این طرح، عوامل سدمعبر، با جمع‌آوری بساط دست‌فروشان در تمام معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر مرکزی تبریز شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری دست‌فروشان وظیفه قانونی شهرداری است، افزود: قانون به ما برای جمع‌آوری دست‌فروشان تکلیف کرده است و با جمع‌آوری دست‌فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می‌کنیم.

شهردار منطقه هشت تبریز از جمع‌آوری دست‌فروشان باغ گلستان خبر داد و تصریح کرد: طرح سامان‌دهی باغ گلستان و انتقال دست‌فروشان باغ گلستان به بازار گجیل، در حال اجرا است که در این راستا عوامل خدمات شهری منطقه هشت طی روزهای اخیر، اقدام به جمع‌آوری بساط دست‌فروشان باغ گلستان کردند و این طرح طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

منیری‌فر اضافه کرد: اجرای این طرح معضل دست‌فروشی باغ گلستان را رفع کرده است و شرایط اجتماعی این پارک را ارتقا خواهد بخشید.

کد خبر 750777

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین