Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا همیشه زنده و در کنار ما هستند؛ هرچند درک حیات این بزرگواران با آنچه ما در حیات دنیوی درک می‌کنیم، متفاوت است.

آیت الله محسن حیدری افزود: شهدا با توکل، ایمان و اراده‌ای آهنین به بهترین شکل ممکن به تکلیف خود عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری، تلاش برای اعتلای نظام، تبعیت از رهبری و خدمت رسانی به جامعه ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده آنها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک شهید ستوان یکم سجاد دالمن(چنانی) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان محلی و استانی از محل حرم مطهر دانیال نبی(ع) تا گلزار شهدای روستای میثم تمار شهرستان کرخه تشییع شد.

مردم شهیدپرور شوش و کرخه با وجود هوای گرم برای استقبال از این شهید مدافع وطن به خیابان‌ها آمدند و در طول مسیر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به این شهید ادای احترام کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در این آیین حضور داشتند.

آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید دالمن نیز شب گذشته در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.
ستوان یکم شهید سجاد دالمن(چنانی) نیروی جمعی پاسگاه صفی آباد دزفول ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ شب در جریان تیراندازی افراد مسلح در محور شوش - دزفول به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان‌های شوش و کرخه ۶۰۰ تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

برچسب‌ها شهدای مدافع حرم دزفول خوزستان شوش صفی آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم دزفول خوزستان شهدای مدافع حرم دزفول خوزستان شوش صفی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت