Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج اولیه آزمون سراسری یکشنبه ۱۰ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است.

پاسخنامه برای رتبه های زیر ۱۰۰ هزار کشوری در گروه های ریاضی، تجربی و انسانی و رتبه های کشوری زیر ۲۰ هزار در گروه های هنر و زبان های خارجی در کنکور ۱۴۰۰ امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان در صورت هر گونه سوال می توانند تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از طریق سیستم اینترنتی ارسال درخواست اقدام کنند. به درخواست هایی که پس از مهلت تعیین شده یا روش های دیگر ارسال شود هیچگونه پاسخی داده نخواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد.

۱ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۷۰۸ نفر ثبت نام کردند. تعداد ۱ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۱۶ نفر داوطلب در چند گروه بودند که از میان یک میلیون و ۳۶۹ هزار نفر، تعداد ۱ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون بودند و تعداد مجازین به انتخاب رشته ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ نفر است.

انتخاب رشته داوطلبان از ۱۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و نتیجه نهایی تا اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

سامانه انتخاب رشته مجازی هم از ۱۲ مرداد در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد و داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته خود از این سامانه بهره‌مند شوند.

جمع کل ظرفیت پذیرش سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و زیرنظام ها ۹۹۳ هزار و ۲۳۴ نفر است و نتایج نهایی پس از انتخاب رشته داوطلبان مجاز در شهریورماه اعلام می‌شود.

کد خبر 5271105

منبع: مهر

کلیدواژه: دفترچه کنکور کنکور 1400 سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی واکسیناسیون کنکور 1400 سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان پذیرش دانشجو شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد کنکور 1402 آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته ۱ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد

فرهاد ثنائی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اقدام توسط امور اراضی اردبیل نمونه بارزی از کار جهادی است که در این بین جهاد کشاورزی استان اردبیل در سال جهش تولید با مشارکت مردم تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در اردبیل به کار بسته است.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه بررسی عملکرد واحدهای ثبتی و مدیریت‌های امور اراضی استان ها که در ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد شهرستان های اردبیل، نیر و گرمی رتبه های اول تا سوم کشوری و شهرستان مشگین شهر رتبه هفتم را در بین بیش از ۵۰۰ شهرستان احراز کردند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل با بیش از ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و یک میلیون هکتار اراضی منابع طبیعی از استان های برتر کشوری در زمینه کاداستر اراضی می باشد.

ثنائی بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی و ۲۷ درصد اراضی کشاورزی کاداستر و دارای سند تک برگی شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: وسعت کم قطعات در اراضی کشاورزی، کوهستانی بودن منطقه و تعلل چندین ساله در تعیین تکلیف اراضی خالصه از جمله مشکلات صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان اردبیل است.

ثنائی بیان کرد: ارائه راهکارهای مناسب و همکاری دستگاه‌های ذیربط سبب جهش و پیشرفت چشمگیر در صدور اسناد اراضی کشاورزی در طی ۱۸ ماه اخیر شده است.

وی گفت: پاسخ دهی سریع و دقت بالا و همچنین ارائه راه حل های و ابتکارات نوین در بررسی پرونده ها و رفع مشکلات متقاضیان دریافت اسناد اراضی کشاورزی از جمله موارد موثر در سنجش و انتخاب مدیریت امور اراضی استان اردبیل به عنوان مدیریت برتر کشوری بوده است.

کد خبر 6100900

دیگر خبرها

  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • فرصت داوطلبان کنکور برای ویرایش دروس و ترمیم نمرات از ۲۱ اردیبهشت
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند