Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه برنامه دادگستری حمایت قاطع از نیروی انتظامی برای تامین امنیت بهتر و پایدار در گلستان است، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظم و امنیت در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان،به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در دیدار فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تامین امنیت اجتماعی است و وظیفه دستگاه قضایی حمایت قاطع از ماموریت‌های پلیس است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع امنیت در گلستان به عنوان یکی از استان‌های مقصد گردشگری مهم و حیاتی است و بنا داریم برنامه جامع  و پیشگیرانه با کمک پلیس برای ناامن کردن فضا را برای اراذل و اوباش در استان تدوین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: تلاش‌های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت کشور ستودنی استبرهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان ری دستگیر شدندپیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت در رشت تشییع شد

رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین شعب ویژه در دادسراها و دادگاه‌های استان برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده اراذل و اوباش هم خبر داد و گفت: به اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را مخدوش کنند و اقتصاد گردشگری استان را به خطر بیندازند، اجازه عرض اندام نخواهیم داد.

سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: پلیس همیشه از حمایت دستگاه قضایی برخوردار است و تحقق اولویت ما که حفظ جان، مال و ناموس مردم است  در سایه تعامل و همدلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امکان پذیر است.

انتهای پیام/581/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به اصلاح قانون چک، گفت: در گام جدید قانون چک، تا شهریور سال جاری رسیدگی به چک‌های برگشتی با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره اصلاح قانون چک، گفت: اصلاح قانون چک در چند مرحله اجرایی خواهد شد که یکی از این گام‌ها رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 250 هزار چک بر اساس قانون جدید برگشت داده می‌شود، گفت: از این میزان چک‌های برگشتی، 90 درصد برگشتی‌های مسلم است که نیازی به تشکیل پرونده و سپری کردن رویه قضایی ندارد، لذا برای صدور حکم می‌توان از تکنولوژی روز یعنی هوش مصنوعی بهره برد.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به مزایای رسیدگی به چک‌های برگشتی با استفاده از هوش مصنوعی، گفت: با این روش سرعت رسیدگی به چک برگشتی در کوتاه‌ترین زمان و هزینه انجام و همچنین با این شیوه کمبود نیروی قضایی را تا حدی جبران و مشکلات نیروی انسانی و امکانات زیر ساختی در قوه قضاییه حل می‌شود.

ابوترابی درباره فرایند و اقدامات انجام شده برای استفاده از هوش مصنوعی جهت رسیدگی به چک‌های برگشتی بر اساس اصلاح قانون چک، بیان کرد: در این زمینه جلسات هماهنگی با حضور مسئولان دستگاه قضا، برگزار شده و با ایجاد زیرساخت‌ها تا شهریورماه سال جاری این رویه ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس با یادآوری اینکه در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده که به 30 درصد پرونده‌های قضایی بر اساس هوش مصنوعی رسیدگی شود، تاکید کرد: می‌توان با استفاده از این تکنولوژی به بسیاری از پرونده‌های غیر پیچیده قضایی رسیدگی کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان