Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش تلفنی جنسیت: خانم جوان، پر انرژی، فعال داشتن فن بیان و روابط عمومی بالا علاقه مند به فروش و بازاریابی منظم و مسئولیت پذیر ساعت کاری: 9 صبح الی 17 بعد از ظهر، پنجشنبه ها 9 الی 14 حقوق از 4 تا 10 میلیون تومان بیمه تامین اجتماعی مدیر فروش جنسیت: خانم جوان، پر انرژی، فعال داشتن فن بیان و روابط عمومی بالا علاقه مند به فروش و بازاریابی منظم و مسئولیت پذیر ساعت کاری: 9 صبح الی 17 بعد از ظهر، پنجشنبه ها 9 الی 14 حقوق از 4 تا 20 میلیون تومان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 02122028104 موبایل: 09129734620 تلگرام: 09129734620 واتساپ: 09129734620 ایمیل: etd.rezomeh@gmail.com آدرس: محمدوده ی پارک وی انتشارات توسعه دهندگان پربیننده ترین استخدام تکنسین آزمایشگاه در شرکت زربین در فارس استخدام کارشناس ارشد فنی و کارشناس اداری- مالی از تهران جهت کار در عسلویه استخدام کارشناس شیمی از اردبیل جهت کار در شاهرود استخدام کارشناس آزمایشگاه رزین در یک شرکت تولیدی در گرمسار استخدام کارمند کارگزینی با بیمه در شرکت پارس کویر اروند در یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت استخدام کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پرواز‌های داخلی این شرکت به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  افزوده شده است گفت:  در حال حاضر برای انجام تمامی پروازهای داخلی و همچنین خارجی از تمامی ظرفیت های هوایی خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما به ناوگان ایران ایر ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پرواز‌های داخلی افزوده می‌شود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم ناوگان هوایی خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

او اظهار کرد:  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور بهره گیری برای انجام پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های داخلی خواهد بود گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر‌های هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

او گفت: در جهت توسعه شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟