Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی ارتش لبنان از بازداشت یکی از عاملان تیراندازی در منطقه خلده واقع در جنوب بیروت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد که یکی از عاملان تیراندازی در منطقه خلده بازداشت شد.

شبکه المنار به نقل از فرماندهی ارتش لبنان گزارش داد که یکی از عاملان تیراندازی به سمت تشییع‌کنندگان پیکر شهید «علی شبلی» در خلده، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع خبری لبنان عصر روز یکشنبه (دیروز) از تیراندازی عناصر مسلح به سمت شرکت‌کنندگان در تشییع پیکر شهید «علی شبلی» عضو حزب‌الله لبنان، خبر داده و گفتند که در این تیراندازی دستکم دو نفر کشته و چند نفر نیز زخمی شدند.

در پی این حادثه «میشل عون» رئیس جمهور لبنان به ارتش این کشور دستور داد تا عاملان این تیراندازی را تحت تعقیب قرار داده و آرامش را به منطقه خلده بازگرداند.

احزاب و گروه‌های لبنانی نیز در واکنش به این حادثه، تیراندازی به سمت مردم را اقدامی بزدلانه توصیف کرده و درباره توطئه‌های طراحی شده برای فتنه‌انگیزی در لبنان هشدار دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی در خلده لبنان بازداشت علی شبلی یکی از عاملان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

 رادیو ارتش اسرائیل یکشنبه شب اعلام کرد که حزب الله لبنان از ماه مارس تا آوریل حدود یک هزار و ۵۰۰ موشک به (رژیم) اسرائیل شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش اسرائیل همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک شلیک کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است