Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:05:12 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا ایران ۱۱ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۰۹۹۹

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا ایران ۱۱ مرداد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز _ دوشنبه ۱۱ مردادماه_ مجموعاً ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۹۴ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز دو میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۸۰ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۴ مورد رسید.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر واکسن تزریقی در کشور واکسن اسپوتنیک روسی و سینوفارم چینی است و مقرر شده است به زودی با تولید انبوه واکسن داخلی واکسیناسیون کرونا در کشور به تعداد مطلوبی برسد.

کد خبر 511726

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا تولید واکسن کرونا تزريق واکسن کرونا روند ساخت واکسن کرونا واکسن کرونا در ایران واردات واکسن کرونا واکسن کرونای فایزر دريافت واکسن کرونا تست انسانی واکسن کرونا زمان توزيع واکسن کرونا خرید واکسن کرونا آخرين خبرها واکسن کرونا تولید واکسن کرونا در جهان واکسن کرونا آسترازنکا واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون کرونا در ایران آمار واکسیناسیون کرونا میزان واکسیناسیون کرونا در ایران نخستین واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی