Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:42:58 GMT

بخشش قاتل شوشی پس از ۴ سال انتظار قصاص

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۲۹۰

بخشش قاتل شوشی پس از ۴ سال انتظار قصاص

به گزارش تابناک به نقل از دادگستری خوزستان، اسکندر خطایی اظهار کرد: چهار سال پیش بین دو طایفه در شهرستان شوش بر سر اختلافات قبلی، درگیری رخ داد که در این نزاع یک نفر به قتل رسید و آتش اختلافات بین این دو طایفه شدیدتر شد.

 وی افزود: پس از دستگیری قاتل، خانواده وی افراد زیادی را برای پادرمیانی جهت جلب رضایت اولیای دم، فرستاند ولی خانواده مقتول اصرار بر قصاص قاتل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطایی خاطرنشان‌کرد: با توجه به بافت عشایری شوش و اینکه ظرفیت صلح و سازش بین مردم این شهرستان زیاد است، پرونده برای فراهم کردن زمینه مصالحه به شعبه شورای حل اختلاف ویژه عشایر شوش ارجاع داده شد و اعضاء با تلاش خود و تشکیل چندین جلسه با سران و بزرگان دو طایفه، زمینه را برای رهایی محکوم به قصاص و صلح و سازش بین این دو طایفه فراهم کردند.

رئیس دادگستری شوش گفت: به میمنت ایام دهه ولایت و عید سعید غدیرخم در جلسه‌ای با حضور اینجانب، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و اعضای شعبه شورای حل اختلاف ویژه عشایر شوش پرونده قتل بین دو طایفه که بیش از چهار سال به طول انجامید، اولیای دم با سنت حسنه عفو و بخشش از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند و زندگی دوباره به قاتل بخشیدند و این بخشش منجر به صلح و سازش فی بین این دو طایفه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری شوش حکم قصاص المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته