Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سپهری‌راد، معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانش‌آموختگان مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه ماموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است، اظهار داشت: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد شما نخبگان عزیز در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای به‌روز پدافند هوایی در زمینه دفاعی و امنیتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «امنیت کشور همواره در گرو آمادگی و بیداری پدافند هوایی است»، تصریح کرد: امروز در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم که روز به روز با همت جوانان انقلابی دانشگاه‌های کشور، دانشمندان گرانقدر و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح با وزارت جهاد و خودکفایی قطعاً این اقتدار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: تنها نیرویی که در آغاز هر تهاجم نظامی در لجمن (لبه جلویی منطقه نبرد) دفاعی کشور قرار دارد، پدافند هوایی است و پدافند هوایی باید با حفظ آمادگی رزمی و ارتقاء توان دفاعی خود، قابلیت پاسخگویی سریع و به موقع به حملات هوافضایی دشمن را داشته باشد و به همین دلیل است که فرماندهی معظم کل قوا بیش از ۶۰۰ مرتبه به اهمیت و اولویت پدافند هوایی اشاره و تاکید کرده‌اند.

امیر سپهری‌راد با تاکید بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا که فرمودند: «باید به طور جد، همه نیروها به پدافند هوایی بپردازید و پشتیبانی از پدافند را اول ویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است،گفت: پدافند هوایی با افتخارات اخیر خود در زمینه اخطار و بازداشت هوایی اعضای ناتو، دستگیری ریگی و ده‌ها مورد دیگر همواره با هوشیاری، ذکاوت، اقتدار و بدون هیچ‌گونه اشتباهی همواره آسودگی خاطر و امنیت را به هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است و امنیت و ایمنی همواره دو مقوله مورد توجه پدافند هوایی است.

کد خبر 5271159 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نیروی پدافند هوایی ارتش ارتش مجلس شورای اسلامی برجام اسحاق جهانگیری حسن روحانی دولت دوازدهم محمد باقر قالیباف سیدابراهیم رئیسی هیئت دولت ایالات متحده امریکا مقام معظم رهبری دولت سیزدهم طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است