Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در جاسک گفت: بهره برداری زودهنگام از خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک یک کار نمایشی و زودهنگام بوده است.

 پژمان فر در بازدید از خط لوله در جاسک گفت: بهره برداری از خط لوله نفت گوره -جاسک با توجه به تکمیل نشدن تلمبه خانه ها، خطوط انتقال و مخازن ذخیره سازی نفت یک کار غیر کارشناسی و ضربه به بیت المال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز در بازدید از مخازن و خط لوله نفت در جاسک افزود: اکنون مهمترین مسئله مخازن ذخیره سازی نفت است که نفت ذخیره و ارسال شود، اما مشکلاتی است که امکان صادرات برای ما وجود ندارد و جمع‌بندی این است که این یک کار نمایشی بوده و برای این هزینه‌های زیادی صورت گرفته است.

پژمان فر همچنین گفت: کمیسیون اصل نفت پیش از اجرای طرح /خطر‌های تزریق نفت به لوله‌ها به رئیس جمهور، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی گزارش داده است و تلاش برای توقف این کار بی نتیجه مانده است.

او با اشاره به پیگیری حقوقی این موضوع و شکایت‌ها از اجرای این طرح به کمیسیون اص نود گفت: رئیس جمهور و وزیر نفت باید در مراجع قضائی در این باره پاسخ دهند.

رئیس کمیسیون اصل نود همچنین گفت: در کنار خام فورشی باید پالایشگاه و پتروشیمی در منطقه جاسک راه اندازی شود تا زمینه هزاران اشتغال فراهم شود و بر اساس قانون باید ۵۰ درصد از نیرو‌ها در این منطقه سهم بومی‌ها باشند.

پژمانفر با بیان این که بررسی‌های ما این است که ضرر و زیان قابل توجهی به بیت المال بر اساس این سیاست غلط وارد شده است، گفت: اگر چه تلاش زیادی برای احداث خطوط انتقال صورت گرفته و نیروها شبانه روز اقدامات خود را انجام داده‌اند، اما بدلیل تعجیل و فشاری که از ناحیه وزارت نفت به این ها وارد شده تا خط را زودتر تحویل دهند، مشکلاتی بروز کرده و بعضی از آنها را دیده‌ایم و باید اصلاحات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط گوره جاسک صادرات نفت از دریای عمان خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج