Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن این اطلاعیه آمده است: پس از شیوع بیماری مرگبار «کووید – ۱۹» در جهان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی متعددی برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی نهادهای معتبر بین‌المللی و داخلی در دستور کار کشورها قرار گرفت که «دورکاری»، یکی از مهمترین آن‌هاست و به تائید متخصصان، نقش مؤثری در پیشگیری از گسترش این بیماری خطرناک داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دورکاری» در ایران نیز از سوی نهادها و بنگاه‌های دولتی و خصوصی با هدف صیانت از سلامت و جان کارکنان و خانواده آنان و دیگر افراد جامعه، مورد توجه قرار گرفته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: انجمن صنفی سراسری روزنامه‌نگاران ضمن قدردانی از اکثریت قریب به اتفاق مسئولان و مدیران رسانه‌هایی که با بهره‌گیری از «دورکاری»، به مسئولیت اجتماعی خویش پایبند بوده‌اند و الزامات اجرایی آن را مراعات کرده‌اند و سپاس از اعضای تحریریه‌ها که وظایف حرفه‌ای خود در این دوران دشوار را به بهترین نحو انجام داده‌اند، از معدود رسانه‌هایی که تاکنون «دورکاری» را به‌طور کامل اجرا نکرده‌اند، انتظار دارد تا در زمینه به کارگیری این روش به‌عنوان دستورالعملی برای حفظ سلامت و جان کارکنان خود «جدیت حداکثری» داشته باشند و به سهم خود در مبارزه با این بیماری مرگبار، نقشی مؤثر ایفا کنند.

۵۸۵۸

کد خبر 1541174

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسانه ویروس کرونا مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. تصاویر این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد