Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:29:27 GMT

اولین خرید کمالوند در تراکتور؛ هافبک بومی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۱۷۷

هافبک سابق تراکتور که در مس رفسنجان توپ می‌زد به جمع شاگردان فراز کمالوند ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده هافبک مس رفسنجان در لیگ بیستم که عملکرد خوبی هم در این تیم داشت، بعد از توافق با مسئولان تراکتور قراردادش را با این تیم امضا کرد.


نقی‌زاده که پیش از این هم سابقه حضور در تراکتور را دارد، بار دیگر به این تیم برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن بومی سابقه حضور در سپاهان و تیم امید کشورمان را در کارنامه‌اش دارد. او فصل گذشته در تیم مس رفسنجان توپ می‌زد. او همچنین در گسترش فولاد تبریز شاگرد فراز کمالوند بود و حالا دوباره زیر نظر این مربی کار خواهد کرد.

 

 

مدت زمان قرارداد نقی‌زاده با باشگاه تراکتور دو سال است و او اولین خرید فراز کمالوند در تیم سرخ‌پوش فوتبال تبریز محسوب می‌شود. نقی‌زاده امیدوار است که بتواند دوران خوب خودش را در تراکتور هم تکرار کند و در تیم شهر خودش روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

مس رفسنجان تراکتور علیرضا نقی زاده نقل و انتقالات 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان تراکتور علیرضا نقی زاده نقل و انتقالات 1400 مس رفسنجان نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که به‌عنوان جانشین در بازی مقابل استقلال از سوی سعید دقیقی به کار گرفته شد، در دقایق کوتاه حضورش توانست مقابل این حریف در استادیوم آزادی گلزنی کند.

او که جزء باتجربه‌ترین بازیکنان شمس آذر در این فصل محسوب می‌شود و حضور در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد، بعد از گلزنی مقابل استقلال اکنون آماده تکرار این اتفاق برابر تیم اسبق خود است.

امامعلی در این فصل موفق شده دو گل برای شمس آذر به ثمر برساند و اکنون در هفته‌های کوتاه باقی‌مانده تا پایان لیگ، شاید جدال با پیکان بهترین فرصت برای این بازیکن برای افزایش تعداد گل‌هایش محسوب شود.

شمس آذر بعد از جدایی رحمان جعفری به‌عنوان برترین گلزن خود، اکنون عیسی مرادی و فراز امامعلی را به‌عنوان مهره‌های اصلی تهاجمی خود در اختیار دارد و باید دید آنها در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و آیا قادر به تکرار گلزنی و جلب اعتماد سعید دقیقی خواهند بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد