Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در این شهر برگزار شد، به اهمیت نقش اصحاب رسانه در تبیین و ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: صداوسیما و رسانه‌ها وظیفه مهمی در مقابله با دسیسه‌ها و جنگ روانی دشمنان انقلاب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها  با الگوسازی مناسب با ارزش‌های اسلامی و ایرانی و ارائه دقیق آن‌ها در رسانه، در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند، گفت: صداوسیما باید در تولید محتوا و برنامه‌های خود به ویژگی‌های قومی و فرهنگی استان توجه کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه «احیای معروفات و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» جزو رسالت این ستاد است، تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها به ویژه صداوسیما، ایجاد شور و نشاط، امیدآفرینی و شاد کردن مردم و حرکت در مسیر آرامش جامعه را در دستور کار قرار دهند چرا که در نظلام اسلامی مردم نقش محوری همه برنامه‌ها هستند.

وی گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه‌های دین اسلام با استفاده از ابزار رسانه‌ها می‌تواند در نهادینه شدن این ویژگی اخلاقی در میان مردم مفید باشد.

اولین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود"انتقادات صریح" دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از صدا و سیما/ در موضوع عفاف و حجاب مردم را دچار "تعارض" کرده‌اید

الله‌مرادی نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر را ضروری و مایه رسیدن به سعادت جامعه دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها برای ترویج این فریضه الهی در جامعه تلاش کنند چراکه اهمیت این کار بر کسی پوشیده نیست و در قرآن کریم نیز بارها به این امر مهم تأکید شده است.

جعفر عبدلملکی، مدیرکل صداوسیما مرکز استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در زمینه ترویج امر اخلاقی جزو ستاد‌های برتر کشوری است، اظهار داشت: رسانه ملی برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه آمادگی کامل دارد و نمونه آن در برنامه‌های تولیدی به وفور دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین مسائل مهم جامعه و شناخت ویژگی‌های فرهنگی استان یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه‌سازی در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم است، گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌های تولیدی جز اولویت‌های اصلی بوده و در این راستا مشکلی نداریم.

عبدلملکی حرکت حول محور وحدت و همدلی بیشتر در استان کردستان را یکی از اهداف پیش‌رو خواند و یادآور شد: در صورتی که این مهم را در نظر بگیریم خود عمل به امر به معروف و نهی از منکر است. 

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان استان کردستان برنامه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب

دریافت 29 MB کد خبر 6089560

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد