Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن علاوه بر اعلام وضعیت اضطراری در چهار استان این کشور تعدادی از پزشکان داوطلب در بازی‌های المپیک را مجبور به تجدید نظر درباره تصمیم خود کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، به دلیل افزایش شدید مبتلایان جدید در توکیو و سه استان همسایه آن و اوساکا وضعیت اضطراری در آنها به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه علاوه بر تمدید وضعیت اضطراری در توکیو و اوکیناوا، این وضعیت برای سه استان همسایه توکیو و اوساکا نیز به اجرا درآمد.

از ساکنان این مناطق خواسته شده است که از بیرون رفتن های غیرضروری خودداری کنند. از رستوران ها خواسته می شود که تا ساعت 8 شب تعطیل کنند.

دولت مرکزی همچنین هشدار می دهد که نسخه جهش یافته به شدت مسری دلتا در حال ایجاد خطرات بیشتری در ژاپن است.تامورا نوری هیسا، وزیر بهداشت از مردم خواست که از رفتارهای پر خطر خودداری کنند و خواهان درک و همکاری آنها شد.

دولت در تلاش برای به کنترل در آوردن این ویروس، آزمایش PCR را برای افرادی که از توکیو و اوساکا با هواپیما عازم هوکایدو، اوکیناوا و فوکوئوکا هستند، به طور رایگان انجام می دهد.

از سوی دیگر عده ای از پزشکان در ژاپن به دلیل افزایش شدید تعداد مبتلایان به کرونا مجبور شده اند که درباره تصمیمشان مبنی بر کار به عنوان داوطلب کادر پزشکی در بازی های المپیک تجدید نظر کنند.

دکتر اومومو تاکه موتو، نائب رئیس بیمارستان هیسی تاته ایشی در بخش کاتسوشیکا توکیو، قرار بود روز چهارشنبه در محل برگزاری بازی های المپیک در منطقه کوتو به عنوان داوطلب کار کند.

اما اومومو گفت از آنجایی که کادر پزشکی بیمارستانش برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا سرشان بسیار شلوغ است، به لغو برنامه اش به عنوان داوطلب فکر می کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونای جدید المپیک 2020 توکیو اخبار ژاپن ویروس کرونا ویروس کرونای جدید المپیک 2020 توکیو اخبار ژاپن وضعیت اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد