Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

عالی فردوسی‌پور در ابتدا درباره فوتبال بازی کردنش در دوران کرونا گفت: سعی می‌کنیم رعایت کنیم. نام این مسابقات جام حافظان سلامت است که البته کمی تناقض دارد اما بچه‌ها سعی می‌کنند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، شرایط خیلی نگران کننده است اما به هر حال ما بازی‌های خود را انجام می‌دهیم و تورنمنت خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌ها سخت است چرا که تیم ها خوب هستند. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رقم بخورد. 

عادل فردوسی پور درباره پایان لیگ بیستم و پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت: خوب بود. فرسایشی بود و بازی‌های لیگ خیلی طولانی شد. اما به هر حال در این شرایط سخت کرونایی که چند بار وقفه ایجاد شد و چند بار در شرایط سخت بازی‌ها برگزار شد، فرسایشی شدن و طولانی آن به بازی‌ها لطمه زد هر چند به نظرم بازی‌ها، بازی‌های خوب و با کیفیتی بود. 

فردوسی پور در پایان گفت‌وگویش با فوتبالی درباره انتخاب دیک ادوکات به عنوان سرمربی تیم ملی عراق و سرمربی نشدن کی‌روش گفت: فکر می‌کنم برای فوتبال ایران بهتر شد، به نظر من با سرمربی نشدن کی‌روش، یک تنش و یک چالش از فوتبال ایران کم شد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق تیم ملی عراق عادل فردوسی پور کارلوس کی روش فردوسی پور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!