Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «بلوط» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی علیرضا سجادپور به تازگی به پایان رسیده است.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «بلوط» (بلیط) در ژانر کودک و نوجوان از جمله فیلم‌هایی است که در شرایط سخت و بحرانی کرونایی در روز‌هایی اردیبهشت امسال جلوی دوربین رفت و به تازگی فیلمبرداری آن پس از ۳۳ جلسه به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین آن به تازگی توسط موحد شادرو آغاز شده است و امیرحسین صادقی صداگذاری پروژه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

«بلوط» قصه‌ای بومی را در استان خوزستان روایت می‌کند و بجز برخی عوامل که از مرکز اضافه شدند، بقیه از خود منطقه در گروه فعال شدند تا فیلم یک پروژه کاملا بومی باشد. امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی زاده، کبری گودرزی، محمود مقامی، رویا لطف الله، فرزاد سلطانی، اشرف شاه حسینی، اکبر جعفری شهنی، زهرا بوکان، حبیب تاجمیری، کوثر محبی، غلام سیاه پور، امیرمحمد هاشمی، حمیدرضا تربتیان، حمید اسلامی، رضا موری، علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستان‌های اندیکا، مسجد سلیمان و شوشتر در این فیلم بازی کرده‌اند. تصویربرداری این فیلم در شهرستان‌های اندیکا، مسجد سلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان انجام شده است.

سجادپور درباره این پروژه می‌گوید: در مدتی که درگیر بیماری بودم کار‌هایی را انجام داده‌ام و طبق روال قبلی هم بیشتر با کارگردان‌های جوان کار می‌کنم، چون با توجه به شرایط اقتصادی سینما و نیز اکران و هزینه تولید فیلم، طبیعتاً کار‌هایی که با بودجه کمتری بتوان آن‌ها را ساخت، اولویت دارند تا شانس برگشت هزینه هم بیشتری باشد. در حال حاضرساخت فیلم «بلوط» که با شرایط بسیار سختی هم همراه بود تمام شده است.

این فیلم جزء معدود فیلم‌هایی در ژانر کودک و نوجوان است که در بحبوحه کرونا جلوی دوربین رفته و طبق شنیده‌ها بازی بازیگران بومی و داستان فیلم قابلیت جذب مخاطبان بسیاری را دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «بَلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی می‌کند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشته‌اند. صبر بَلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود می‌یابد اما…»

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از بازنویسی فیلمنامه: فریدون فرهودی، مجری طرح و سرمایه گذار: مرتضی رحیمی، جانشین تهیه کننده: سید مهدی سجادپور، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: رضا موری، دستیاران کارگردان: اشکان فرامرزی، اکبر جعفری شهنی، منشی صحنه: مائده رفیعی، عکاس: زهرا مشکانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، دستیاران: آرش خرمی، حسین نصوری، فرشاد شورابی، فرهاد جمالی، یاسین مهدی زاده، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی، صدابردار: میثم سالاروند، دستیاران: فرزاد باهنر، امیرمحمد یوسفی، مدیرتولید: جواد یوسفی، جانشین تولید: کبری گودرزی، دستیار تولید و مسئول آکسسوار: نادعلی رحیمی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار، مجری: مرجان قدیری، دستیار: آنیتا حسین زاده، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه حسینی، مجری صحنه: محمد امیدی، دستیاران: یعقوب شاه حسینی، محمدمهدی جلیلی، مدیر تدارکات: حمیدرضا تربتیان، دستیار تدارکات: حسین امیریان، حمل و نقل: کیانوش رحیمی، مهرداد رحیمی، فرود نظرپور، سینه موبیل: جاسم احمدیان، امور مالی: مریم یعقوبی تاجانی، روابط عمومی: رضا طاهری، مشاور رسانه‌ای و هنری: هادی اعتمادی مجد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار