Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر حالا باید حضوری پرقدرت در نقل و انتقالات داشته باشد تا خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده کند. معمولا تیم‌های مختلف به ندرت راضی به از دست دادن بازیکنان تاثیر گذار خود در نقل و انتقالات می‌شوند. مگر اینکه تیم‌های خواهان پول زیادی بابت رضایتنامه پرداخت کنند ولی این کار برای تیم‌های لیگ برتری که خودشان غرق در مشکلات مالی هستند کار دشواری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است بعضی از باشگاه‌ها وقتی تیم‌های دیگر را خواهان بازیکنان خود می‌بینند حتی برای بازیکنان معمولی تیمشان هم رقم‌های بسیار بالایی طلب می‌کنند که در نوع خود عجیب است.بعد از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، سرخ پوشان در پست مدافع وسط نیاز به بازیکن جدید دارند و در واقع اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی گرفتن مدافع جدید است.

یحیی طی روزهای گذشته به سراغ شاگرد سابق خود در پدیده یعنی علی نعمتی رفت. این بازیکن که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد علاقه مند است فصل بعد به پرسپولیس بیاید و دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که خود این بازیکن با یحیی به توافق رسیده است ولی باشگاه پرسپولیس باید رضایت مدیران پدیده را جلب کند.

 گفتنی است باشگاه پدیده که خودش درگیر مشکلات مالی است می‌خواهد در صورت از دست دادن ستاره‌های خود مثل علی نعمتی پول خوبی بدست بیاورد تا بتواند مشکلات مالی خود را برطرف کند. از همین رو پیگیری ما نشان می‌دهد باشگاه پدیده به این راحتی رضایتنامه نعمتی را صادر نخواهد کرد و تنها در صورتی اجازه پرسپولیسی شدن نعمتی را می‌دهد که باشگاه پرسپولیس سر کیسه را شل کند و مبلغ درخواستی آن‌ها را بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده علی نعمتی پرسپولیس پدیده پرسپولیس علی نعمتی نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد