Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@10:44:55 GMT

آغاز به کار سامانه استعدادیابی بازیکنان فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۵۳۸

آغاز به کار سامانه استعدادیابی بازیکنان فوتبال

سامانه استعدادیابی بازیکنان بین رده سنی ۱۴ تا۱۹سال طبق اعلام قبلی مسئولان کمیته جوانان رونمایی شد.

به گزارش مشرق، سامانه استعدادیابی فدارسیون زیر نظر کمیته جوانان فدراسیون فوتبال آغاز به کار کرد. تمام بازیکنان و علاقه‌مندان بین رده سنی ۱۴ تا  ۱۹ در سراسر کشور می توانند به آدرس ذیل مراجعه و با ثبت اطلاعات شخصی در فرایند استعداد یابی استانی و سپس کشوری شرکت کنند در پابان بازیکنان مستعد در ۴ منطقه کشور در آزمونهایی زیر نظر استعدادیابهای فدراسیون فوتبال شرکت خواهند کرد و بهترینها در آزمون نهایی کشوری شانس خود را برای حضور در تیم های ملی پایه محک خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح برای اولین بار در فوتبال ایران انجام خواهد شد و تمامی استعدادهای فوتبال در اقصی نقاط کشور بصورت مستقیم و بدون واسطه می توانند در فرآیند استعدادیابی تیم های ملی پایه شرکت و خود را به فوتبال کشور معرفی نمایند.

آدرس سامانه جهت ثبت نام مستعدین رایگان می باشد.
http://Tids.ffiri.ir

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو کمیته جوانان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرخ‌ها فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دهند.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در رابطه با این بازی اظهار داشت: یکی از ضعیف‌ترین و بی کیفیت ترین بازی‌ها را شاهد بودیم و اصلاً هیچ بار فنی در این دیدار وجود نداشت. تنها این بازی به این صورت نبود و در دیدار تراکتور و استقلال هم هیچ نکته مثبتی را شاهد نبودیم و کاملاً کِسِل کننده و حوصله سر بود. تا ۵ هفته دیگر که مسابقات به اتمام می‌رسد، همین بازیکنانی که با رقم‌های نجومی ۴۰، ۵۰ میلیارد تومان در زمین حضور داشتند خواستار دریافت رقم‌های بیشتری هم از باشگاه‌های خود می‌شوند.

دیدارهای این هفته افتضاح بود

او ادامه داد: باید از بازیکنان پرسید آیا طبق رقم‌هایی که دریافت می‌کنند، کیفیت هم دارند؟ من از واژه «افتضاح» برای دیدارهای هفته ۲۵ استفاده می‌کنم. حیف وقت و زمانی و هزینه است که هواداران برای تماشای بازی‌ها به کار بردند. از لحاظ فنی دیدارها موردی نداشتند که بخواهم به تحلیل آنها بپردازم ولی پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی است نباید به این صورت به مصاف حریفان برود. من که در بازی با سپاهان هیچ حمله‌ای را از بازیکنان پرسپولیس تماشا نکردم.

اگر همین طور پیش رود پرسپولیس قهرمان نمی‌شود

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم با نساجی تصریح کرد: نساجی، با پیروزی خارج از خانه برابر ذوب آهن روحیه بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه این تیم برای فرار از منطقه سقوط باید از دیدارهای باقی مانده خود نهایت امتیازات را کسب کنند، پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی کار سختی دارد. اگر نمایشی که در بازی با سپاهان شاهد بودیم در ادامه مسابقات هم همینطور باشد همین پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود.

او افزود: اگر بازیکنان در لیگ کیفیت نداشته باشند باعث ضربه خوردن تیم ملی نیز می‌شود و امثال همین نفرات باعث می‌شوند تا ما در مقابل کشورهایی مانند قطر نتیجه را واگذار کنیم. بازیکنان در اصل فوتبال بازی کردن بلد نیستند و حیف پول‌هایی که صرف آنها می‌شود.

مشکل پرسپولیس عدم تمرکز بازیکنان است

حلالی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته خود باز بتواند نمایش زیبایی داشته باشد. ما جام حذفی را به شکل کاملاً بچه گانه از دست دادیم تیمی که دو بار از حریف خود جلو بود اما روی عدم تمرکز بازی را واگذار کرد تا یکی از جام‌ها از بین رود. کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده این ۵ هفته مهم و حساس کند، تمرکز در تیم از بین رفته و بازیکنان با آرامش در زمین بازی نمی‌کنند، باید امید در تیم را حفظ شود تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند و قهرمانی از آن این تیم گردد.

کد خبر 6095331

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی