Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه نوشت، این شبکه اجتماعی که یک ماه پیش توسط اعضای نزدیک دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا راه اندازی شد مجموعه‌ای از مطالب مرتبط با داعشی‌ها را منتشر می‌کند. از جمله اینکه فیلم‌های ویدئویی از سر بریدن‌ها، فیلم‌های مبلّغ خشونت علیه غرب و حتی تصاویر افراطی را از اعدام ترامپ در یک لباس نارنجی رنگ مشابه آنچه در خلیج گوانتانامو استفاده شده است، نشر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولیتیکو نوشت، انتشار سریع چنین مطالبی موجب شده، چنین به نظر برسد که شبکه GETTR که تلاش دارد خود را به عنوان جایگزین آزادی بیان به جای شبکه‌هایی مثل فیس‌بوک و توییتر معرفی کند، به پناهگاهی امن برای افراط گرایان بدل شده است.

مصطفی عیاد، مدیر اجرایی آفریقا، خاورمیانه و آسیا در موسسه گفت‌وگوی استراتژیک، متخصص در پیگیری گروه‌های تروریستی با بیان اینکه بهره برداری داعش از شبکه GETTR بسیار سریع بود، گفت، یک صفحه کاربری با نام داعش در فیس‌بوک پست زیرا منتشر کرد: "ترامپ پلتفرم جدید خود را اعلام کرد. ان شاءالله همه داعشی‌ها از این پلتفرم بهره مند خواهند شد". یک روز پس از انتشار این پست دستکم ۱۵ صفحه کاربری وابسته به داعش روی شبکه GETTR مشاهده شد.

پولیتیکو نوشت، دست‌کم ۲۵۰ حساب وابسته به داعش را رصد کرده که از ابتدای ژوئیه در شبکه GETTR منتشر شده است. 

تحلیلگران افراط گرایی که یافته‌های پولیتیکو را بررسی کردند، گفتند به نظر می‌رسد استفاده طرفداران داعش از GETTR یک آزمایش اولیه است تا ببینند آیا محتوای مطالب آنها فاش می‌شود یا مسکوت و خارج از نظارت باقی می‌ماند.

311311

کد خبر 1541227

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا شبکه GETTR

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد