Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:56:19 GMT

احتمال وقوع فاجعه کرونایی در جنوب غرب خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۶۸۷

احتمال وقوع فاجعه کرونایی در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کریمی بعد از ظهر امروز دوشنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: اگر روال بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد به وضعیت فاجعه‌بار کرونا در جنوب غرب خوزستان وارد می‌شویم.

وی بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان روز به روز به شکل وحشتناکی در حال افزایش است و تخت‌های بیمارستان طالقانی آبادان که بیمارستان مرکزی کرونا برای این سه شهرستان است، کاملاً پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بخش‌هایی از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و ۱۷ شهریور آبادان، ولی عصر (عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان برای بستری بیماران مبتلا به کووید -۱۹ در نظر گرفته شده و تنها بیمارستانی که هنوز وارد مدار بستری بیماران کرونایی نشده، بیمارستان شهید بهشتی آبادان است.

کریمی افزود: اگر اوضاع به همین منوال پیش برود مجبور می‌شویم در بیمارستان شهید بهشتی نیز مبتلایان به کووید- ۱۹ را بستری کنیم.

وی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پایین باشد در آینده با شرایطی روبه‌رو می‌شویم که مجبور خواهیم شد علاوه بر بخش‌ها از فضای پارکینگ بیمارستان‌ها یا بیمارستان‌های صحرایی نیز برای بستری استفاده کنیم.

به گزارش مهر، شهرستان‌های آبادان - خرمشهر و شادگان زیرپوشش خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

کد خبر 5271281

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان ویروس کرونا خرمشهر شادگان آبادان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر