Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:29:52 GMT

المپیک 2020 توکیو؛ امروز هم خبری از مدال نبود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۹۵۹

خبرگزاری آریا- یازدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو امروز ادامه پیدا کرد و پنج ورزشکار ایرانی در سه رشته قایقرانی، کشتی فرنگی و تیراندازی به رقابت با حریفان پرداختند.
به گزارش آریا، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم با «آلین الکسوس سیاوراریو» از رومانی در جدول شانس مجدد رقابت کرد و این پیروزی امیدوار به کسب مدال برنز بود، اما در نهایت با شکست برابر رقیب ترکیه ای از دستیابی به مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو فرنگی کار پرامید ایران نیز امروز روی تشک رفتند. محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم کار خود را دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا آغاز کرد و بعد از ثبت دو برد، در نیمه نهایی میلیمتری باخت و به دیدار رده بندی رسید. همچنین محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «آدِم بوجملین» از الجزایر دیدار کرد و امیدوار به فینالیست شدن بود، اما برابر آرتور الکسانیان متوقف شد.  
در قایقرانی علی آقامیرزایی در کایاک یک نفره 1000 متر با حضور در دسته دوم مرحله مقدماتی با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و کمیته المپیک روسیه رقابت کرد و سپس از حضور در نیمه نهایی بازماند. همچنین مهیار صداقت در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت آخرین نماینده تیراندازی ایران بود که نتوانست به فینال راه پیدا کند.
در دیدار رده بندی وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده نتوانست از پس رقیب قدرتمند خود رضا کایالپ از ترکیه بربیاید. او در این مبارزه 7 بر 2 شکست خورد و به عنوان پنجمی المپیک دست یافت. امین میرزازاده در جدال با رضا کایالپ با نتیجه 7-2 شکست خورد و موفق نشد مدال برنز رقابت های المپیک در رشته کشتی فرنگی را به دست بیاورد.
محمد علی گرایی با شکست مقابل حریف مجاری، راهی مسابقه رده بندی رقابت های کشتی فرنگی وزن 77 کیلوگرم المپیک شد. محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان رفت و این رقابت با پیروزی کشتی گیر مجار به پایان رسید. این دیدار با نتیجه 6-5 به پایان رسید تا گرایی از صعود به فینال المپیک باز بماند. با این نتیجه محمدعلی گرایی راهی رده بندی شد و با پیروزی در دیدار رده بندی می تواند به مدال برنز المپیک برسد.
محمد علی گرایی از رقیب مجارستانی خود شش بر پنج شکست خورد و از رسیدن به فینال دسته 77 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک توکیو بازماند. محمد هادی ساروی، نماینده ایران در دسته 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک توکیو در نیمه نهایی به مصاف رقیب ارمنستانی رفت. ساروی 4-1 مغلوب شد و حالا شانس کسب مدال برنز را دارد. ساروی در دیدار رده بندی با برنده کشتی آزور ژوزپبکوف از قرقیزستان و آروی ساوولاینن از فنلاند روبرو می شود.
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کایاک تک نفره هزار متر در سه گروه برگزار شد که علی آقامیرزایی در گروه اول مسابقات با ثبت زمان 3:52:8 در جایگاه چهارم ایستاد و شانس مجدد خود را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو گرایی دیدار رده بندی نیمه نهایی کشتی فرنگی علی گرایی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در این اردو حضور ندارد.

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل و با ۶ سهمیه راهی المپیک پاریس خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده که می باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و محمد حسیوندپناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی، مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی و محمدمهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی و حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی و علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، غلامرضا فرخی و محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی‌فر و شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصرعلیزاده، محمدحسین محمودی و بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی، شایان حبیب زارع و حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر و مهرداد کلیوند

کادر فنی: حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربیان).

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس