Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:18:20 GMT

سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از جنگل ها است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۳۹۴

سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از جنگل ها است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در جلسه حفاظت و صیانت از جنگل‌های غرب مازندران به تفاهم نامه بسیج مستضعفین و اداره کل منابع طبیعی استان‌های شمال کشور اشاره کرد و گفت: برای حفاظت و صیانت از جنگل‌های استان مازندران تفاهم نامه‌ای امضا شد و این جلسه به منظور هم افزایی و توجیه برنامه‌ها برای چگونگی عملیات در این حوزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انشالله در ادامه صیانت از جنگل بتوانیم به کمک ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها با هم افزایی بسیج و سپاه به جلوگیری از قاچاق چوب و در بحران‌های به وجود آمده از جمله آتش سوزی و سیل کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به منابع ارزشمند در جنگل‌های شمال اشاره کرد و افزود: خداوند متعال جنگل‌های با ارزشی را در اختیار مردم منطقه قرار داده و ما باید برای حفظ آن نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

عبدالرضا سنگاری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_نوشهر در ادامه جلسه به تعامل و همکاری سپاه در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: ورود سپاه و بسیج قوت قلب بزرگی برای منابع طبیعی غرب استان خواهد شد و دغدغه کمتری نسبت به قاچاق چوب خواهیم داشت.

وی افزود: حفاظت و صیانت از عرصه‌هایی که روزانه با افزایش قیمت آن مواجه هستیم برای ما بسیار مشکل بوده است.

سنگاری با بیان اینکه با ورود سپاه دست متخلفین و متصرفین منابع طبیعی بسیار کم رنگ خواهد شد، اظهار کرد: منابع طبیعی با تمام قوا در خدمت بسیج و سپاه هست تا بتوانیم خروجی خوبی در حفظ و حراست از منابع طبیعی در سال جاری داشته باشیم.

کد خبر 5271464

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران منابع طبیعی غرب مازندران ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران صیانت از جنگل منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های اجت شهرستان سوادکوه خبر داد.

غلامعلی فخاری گفت: حادثه گم شدن افراد گردشگر در جنگل‌های اجت واقع در منطقه ورسک سوادکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: بعد از اعزام تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات دوگل به محل مورد نظر و پس از ۴ ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن افراد گم شده شدند و پس از هماهنگی لازم افراد مورد نظر را به محل امن انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه