Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان امشب ۱۱ مرداد با حضور در شبکه اول سیما آخرین سخنان خود در گفت‌وگو با مردم را بیان کرد. 

حجت الاسلام روحانی گفت: در آخرین شب مسئولیت در خدمت مردم باشم، دوست دارم این گفت‌وگو به صورت غیر رسمی باشد، تا ابهاماتی که مردم درباره دولت در ذهنشان دارند، رفع شود و شما آقای حیدری به عنوان نماینده مردم سوالاتشان را از بنده بپرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی چرا وعده‌هایی دادید که می‌دانستید محقق نمی‌شود؟ گفت: به سال ۹۲ برمیگردیم و در فضای رقابت انتخاباتی بودیم بنده به مردم گفتم ما از طریق مذاکره می‌توانیم تحریم را برداریم، قصد داشتم گره‌ای که ایجاد شده بود را از طریق دیپلماسی بردارم، این گره یا با دیپلماسی حل می‌شد یا تبدیل به جنگ می‌شد، آقای اولان به بنده گفت که ما ۶ کشور قصد جنگ داشتیم، ولی شما اعلام مذاکره کردید ما منصرف شدیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما از طریق مذاکره اقدام کردیم، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود مذاکره نتیجه نداد، صحیح نیست چراکه در ۹۰ روز اول مذاکره به توافق موقت رسیدیم و گفتند یک میلیون بشکه نفت را می‌توانیم بفروشیم، اصل فناوری هسته‌ای را داشته باشیم و ۷۰۰ میلیون دلار پول ما هم آزاد شد و این شرایط اقتصادی و روانی خوبی را ایجاد کرد و مردم امیدوار شدند. پس از آن وارد مراحل بعدی شدیم، فرودین ۹۴ توافق لوزان صورت گرفت و در نهایت برجام در دی‌ماه ۹۴ برجام امضا شد. توافق این بود تحریم‌های هسته‌ای برداشته شود و ما هم محدودیت‌های هسته‌ای را بپذیریم.

وی ادامه داد: به مردم قول داده بودم که به جای جنگ از طریق دیپلماسی شرایط خوبی ایجاد می‌شود، عملی شد. سرمایه وارد کشور شد و مشکلات تا حدودی حل شد، اما در دولت دوازدهم هم ترامپ سرکار آمد مذاکره با ۵ + ۱ درواقع مذاکره با آمریکاست. بعد از اینکه ترامپ سر کار آمد گفت برجام بدترین توافق است و از برجام خارج شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور گفتگوی تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد