Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@16:48:53 GMT

گرانی در بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۸۰۸

گرانی در بازار خودرو

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته کمی کاهش یافته است با این وجود خودروهای گروه های پراید، تیبا و پژو کماکان در حال گران شدن هستند.   به گزارش پول نیوز بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از افزایش قیمت‌ها در بین خودرو‌های تیبا، پژو و پراید حکایت دارد؛ در بین خودرو‌های پراید مدل ۱۵۱ آن از ۱۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۴۸ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ پلاس نیز در این مدت ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است. گفتنی است که سایر مدل‌های پراید در این مدت از نوسانات قیمتی در امان مانده اند و پراید ۱۱۱ در حال حاضر ۱۴۲ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ نزدیک به ۱۲۸ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ نزدیک به ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد.
در بین خودرو‌های پژو نیز خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد گران شده است و در حال حاضر ۳۱۷ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز با افزایش قیمت ۰.۶۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته امروز به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است و پژو ۴۰۵ GLX بنزینی نیز با افزایش قیمت ۲.۲۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته امروز به قیمت ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۸ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۵۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز با افزایش قیمت ۲.۸۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته امروز به قیمت ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.

در بین سایر خودرو‌های داخلی خودرو‌های تیبا نیز امروز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند؛ تیبا ۲ رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ از ۱۴۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵۷ درصد گران شده است و در حال حاضر ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.   منبع: خبرانلاین

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گرانی در بازار خودرو بازار خودرو خودرو خودروسازان خودروسازی خودروهای وارداتی خودروی داخلی میلیون تومان قیمت خورده میلیون تومان رسیده گذشته امروز به قیمت حال حاضر ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت مدل ۱۴۰۰ قیمت ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودروهایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد