Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@21:12:11 GMT

رسمی: احسان حاج صفی به آ. ا. ک آتن پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۸۴۳

رسمی: احسان حاج صفی به آ. ا. ک آتن پیوست

احسان حاج صفی کاپیتان فصل گذشته سپاهان، با عقد قراردادی رسمی و تا پایان تابستان ۲۰۲۳ به تیم آ. ا. ک آتن پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همانطور که انتظار می رفت، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران پس از جدایی از سپاهان، راهی یونان شد تا در تست های پزشکی باشگاه آ.ا.ک آتن شرکت کند. حاج صفی پس از اینکه تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت، به صورت رسمی به این تیم یونانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آ.ا.ک آتن در بیانیه ای که روی وب سایت خود قرار داده، خبر از جذب احسان حاج صفی داده است. در تیتر این خبر آمده است: باشگاه آ.ا.ک رسماً با احسان حاجی صفی قرارداد امضا کرد. بازیکن ملی پوش ایرانی تا تابستان 2023 با باشگاه ما قرارداد بست.

در ادامه نیز وب سایت رسمی این تیم یونانی، به معرفی حاج صفی از رده های پایه تا دوران حضورش در آلمان و یونان پرداخته و نوشته است: او اولین بار با پانیونیوس به فوتبال یونان پای گذاشت و مدتی را نیز در المپیاکوس سپری کرد. حاج صفی سابقه حضور در تمامی رده های تیم ملی ایران را دارد.

در ادامه نیز آمده است: او اولین بازی خود را با تیم ملی کشورش در سن 18 سالگی انجام داد و از آن زمان تا کنون 113 بازی ملی انجام داده و 6 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است. او در جام جهانی 2014 و جام جهانی 2018 در هر سه بازی ایران در مرحله گروهی به میدان رفت.

بدین ترتیب احسان حاج صفی به دومین بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن تبدیل می شود. این تیم یونانی در حال حاضر کریم انصاری فرد را در ترکیب خود دارد. هدایت آ.ا.ک را نیز همین چند وقت پیش، ولادان میلوژویچ به عهده گرفت که تا چند ماه قبل در فوتبال عربستان مربی الاهلی بود.

رسانه های یونانی گزارش داده اند که دستمزد حاج صفی در این تیم، 300 هزار دلار است. این سومین تجربه حضور کاپیتان تیم ملی در یک تیم یونانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احسان حاج صفی آاک آتن فوتبال احسان حاج صفی تیم یونانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود