Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی قبل خبری درباره به گل نشستن کشتی باری ایرانی در بندر آستاراخان رسید و اعلام شد این کشتی باری ایرانی «پایا» که عازم بندر آستاراخان روسیه بوده در کانال ولگا ـ کاسپییسک به گل نشسته است از سوی دیگر سرویس امداد دریایی روسیه هم اعلام کرد در این حادثه ، کشتی شکافی برنداشته و سوخت از آن نشت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی پایا در هنگام به گل نشستن حامل بار نبوده و هیچ یک از ۱۲ خدمه کشتی آسیب ندیده‌اند.

طبق  پیگیری های  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد ،کشتی «پایا» در سال ۱۳۹۱ به «وفا ۲» تغییر نام داشته و مشخصات آن به شرح زیر است:

نام: وفا۲ - VAFA ۲
کاربری: حمل کالای عمومی
شماره / بندر ثبت: ۱۰۰۵-بندر انزلی
شماره آیمو: ۸۸۶۹۹۱۹
ظرفیت ناخالص: ۱۸۴۶
طول: ۸۸.۹۰ متر
سیستم رانش: دو موتور دیزل ۲*۵۱۵ کیلووات
سرعت: ۱۰ نات
موسسه رده بندی: ایرانیان
مالک: شرکت وفا پیروز کاسپین
راهبر: شرکت دریای برنا کاران

همچنین اعلام شده است که گواهینامه فنی و ایمنی این کشتی معتبر است و تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱ اعتبار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی باری کشتیرانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور