Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران است.ارشا اقدسی با حضور در خندوانه شهرت زیادی پیدا کرد.ارشا اقدسی در بیروت دچار سانحه شد. پزشکان تنها یک درصد به زنده ماندن ارشا اقدسی امید دارند. مادر ارشا اقدسی از مردم خواست که به زنده ماندن او دعا کنند.

به گزارش رکنا، ارشا اقدسی، بدلکار سرشناس سینمای ایران که در یک صحنه فیلمبرداری در بیروت لبنان دچار سانحه شده است، اکنون به کمک دستگاه نفس می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث ارشا اقدسی ارشا اقدسی کما سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی مریم معصومی قیمت مریم مومن عکس های مریم مومن مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که باغ‌های بادام، زردآلو و گردوی استان دچار سرمازدگی شد، گفت: ۶۴۰ هکتار از باغات بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شد.

فرشید شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: سال جاری سرمازدگی ۳۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان در سطح دو هزار و ۳۹ هکتار به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: کمترین خسارت مربوط به شهرستان بروجن با ۵ درصد سرمازدگی به مزارع کلزا و بیشترین خسارت مربوط به شهرستان کوهرنگ با ۳۵ درصد سرمازدگی به مزارع گندم بوده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه باغ‌های بادام، زردآلو و گردو استان دچار سرمازدگی شد، تصریح کرد: ۶۴۰ هکتار از باغ‌های بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شدند که این باغ‌ها مربوط به شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان و شهرکرد است.

شبانی تاکید کرد: بیشترین سطح خسارت مربوط به باغ‌های بادام شهرستان سامان بوده است، اضافه کرد: تاکنون سرمازدگی ۲۸ میلیارد ۵۲۶ میلیون تومان به باغ‌های استان خسارت وارد کرده است که درصد خسارت وارد شده بر محصولات کمتر از سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دو موج سرمازدگی رخ داد، اما در سال زراعی جاری یک موج سرمازدگی در اواخر اسفند اتفاق افتاد که درختان زودگل دچار خسارات شدند.

کد خبر 751321

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • امید برای یافتن حیات در زیر مریخ زنده شد 
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود