Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات اخیر مقام‎های غربی و رژیم صهیونیستی درباره ارتباط ایران با حمله به کشتی رژیم صهیونیستی نشان دهنده استیصال آن‎هاست. خبرگزاری میزان - یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفت.   شرایط منطقه به گونه‌ای است که هر آن ممکن است کشتی‌های غیر نظامی هدف قرار بگیرند و دلیل آن هم حضور نظامی کشور‌های خارجی در منطقه، حمایت آن‌ها از گروه‌های تروریستی و مشارکت در جنگ علیه مردم عراق، مردم یمن و افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از هدف قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان، در یک برنامه ریزی پیگیری شده، کشورهایی چون آمریکا و انگلیس در همراهی با رژیم صهیونیستی، ایران را متهم به نقش داشتن در این ماجرا کردند.   «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا و «دومینیک راب»، وزیر خارجه انگلیس، در ادعاهایی ایران را متهم به دست داشتن در این انفجار کرده‎اند.   وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش اطمینان دارد حمله اخیر به نفتکش تحت مدیریت رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل عمان، کار ایران بوده است.   وی آنچنان با قاطعیت ایران را در این حمله دخیل می‌داند که تصور می‌شد، او در زمان حمله در صحنه حضور داشته و شاهد اتفاق بوده است!   وزیر خارجه آمریکا و وزیر خارجه انگلیس در حالی ایران را متهم می‌کنند که برای اثبات ادعای خود هیچ سند و مدرکی ارائه نداده اند و نمی‌توانند ارائه بدهند؛ چرا که ایران در این ماجرا هیچ نقشی نداشته است.   «بلینکن»، حتی نسبت به پاسخ مناسب به ایران در این ماجرا متعهد شده که این سیاست نشان دهنده آن است که آمریکا در پی ماجراجویی آن هم در زمانی است که ایران در حال گذار از یک دولت به دولت دیگر است. بیشتر بخوانید: ادعای رومانی درباره ارتباط ایران با حمله به کشتی رژیم صهیونیستی ادعای بلینکن در مورد نقش ایران در حمله به کشتی رژیم صهیونیستی آمریکا در جریان توافق هسته‌ای سعی داشت تا برجام را ابزاری برای فشار به ایران برای پذیرفتن شروط آن به کار بگیرد؛ این کشور در پی تحمیل خواسته خود برای برچیدن توانمندی هسته‌ای و نفوذ ایران در منطقه است.   رژیم صهیونیستی حتی تهدید کرده که مسئله را به شورای امنیت سازمان ملل خواهد کشاند، این در حالی است که این رژیم در چندین اقدام علیه ایران نقش داشته است.   رژیم صهیونیستی  آیا به عواقب تهدیدات خود اندیشیده است؟   «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نیز در اظهاراتی، گفته است ـبه ایران خواهیم فهماند که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده است!»   اگر تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران عملیاتی شود و این رژیم دست از پا خطا کند، پاسخ ایران نیز به آن‌ها خواهد فهماند که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‎اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی ایران حمله به کشتی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح

به گزارش همشهری آنلاین، در چند روز اخیر بار دیگر مسأله مذاکرات آتش‌بسِ مربوط به جنگ غزه در مطبوعات و رسانه‌ها مخابره شده است. در حال حاضر طرح پیشنهادی قاهره از یکسو و طرح تهدیدی رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی دیگر بیش از هر چیز توجهات را به سوی خود جلب کرده. رژیم صهیونیستی به حماس یک هفته فرصت داده است که اسرا را تبادل کند و الا عملیات رفح را عملی خواهد کرد، از آن سو هم حماس توافق آتش‌بس را مبنی بر ترک کامل نوار غزه و برگشتن آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود می‌داند. برای بررسی بهتر موضوع و وضعیت جنگ با حسن هانی‌زاده تحلیلگر مسائل منطقه گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

زرنگی صهیونیست‌ها در حین توافقات آتش‌بس

هانی‌زاده در ابتدا گفت: پس از هشت‌جلسه مذاکره که بین سران رژیم صهیونیستی؛ مصر و قطر در دوحه، قاهره و پاریس صورت گرفته است، شاهد یکسری توافقات درباره جنگ غزه هستیم. اما موضوع مهم در این بین زیاده‌خواهی طرف صهیوینستی مبنی بر بازگرداندن اسرا از دست حماس است که آن را قبل از آتش‌بس طلب می‌کند.

برگ برنده‌ای که اسرائیل می‌خواهد بدزدد

وی افزود:‌ همانطور که واضح است برگ برنده حماس در حال حاضر اسرای اسرائیلی است. رژیم صهیونیستی در صدد است تا این اسرا قبل از هرگونه آتش‌بس آزاد شوند. اما طرف حماسی معتقد است باید اول آتش‌بس صورت بگیرد و پس از آن همزمان اسرای فلسطینی و صهیونیستی با نظارت مصری‌ها و قطری‌ها، همچنین با حضور نمایندگانی از سازمان ملل تبادل شوند. مشخص است که اصرار اسرائیل بر آزادسازی اسرا قبل از آتش‌بس سیاستی است تا پس از آن فرصت را غنیمت بشمارد و با خیال راحت به رفح یا هرجای دیگر که فلسطینی‌ها هستند حمله کند.

هشدار مصر به اسرائیل

او ادامه داد:‌ موضوع مهم دیگر در این بین آینده غزه است. اسرائیلی‌ها ترجیح می‌دهند که اداره نوار غزه زین‌پس به عهده تشکیلات خودگردان باشد، تشکیلاتی که در هشت ماه گذشته موضع بی‌تفاوتی را در قبال جنگ غزه اتخاذ کرد و به عنوان یک نظاره‌گر شاهد وقایع بود. همچنین گفتنی است که دولت مصر قصد دارد هرچه زودتر موضوع آتش‌بس خاتمه یابد و قبل از جنگ رفح این امر صورت گیرد چرا که با وقوع جنگ در رفح و بالا گرفتن بحران هشدار داده که بی‌تفاوت نخواهد ماند و مداخله خواهد کرد، چرا که بیش از یک میلیون آواره در رفح حضور دارند.

فشاری که بر روی صهیونیست‌ها وجود دارد

هانی‌زاده در انتها بیان کرد: باید منتظر ماند و دید آیا اسرائیل به پیشنهاد و شرط حماس مبنی بر آزادسازی همزمان اسرا تن خواهد داد یا خیر. به نظر می‌رسد با توجه به جو جهانی حال حاضر، بالاخص وضعیت جنبش دانشجویی اسرائیل ناچار است که شرط حماس را بپذیرد.

کد خبر 849170 برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود