Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، دوازدهم مرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/5/12؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

احسان حاج صفی به آ اک آتن پیوست / رسمی

احسان حاج صفی، کاپیتان باشگاه سپاهان امروز با باشگاه یونانی آ اک آتن قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی آ اک آتن ، حاج صفی از سپاهان خداحافظی کرد و به عنوان بازیکن آزاد راهی سوپر لیگ یونان شد تا برای سومین بار در این لیگ اروپایی بازی کند. کریم انصاری فرد در این فصل برای آ اک بازی می‌کند و حاج صفی همبازی این بازیکن ایرانی شد.

بعد از تایید نهایی تست‌های پزشکی این بازیکن ایرانی سابق المپیاکوس و پانیونیوس امروز (دوشنبه) رسما انتقال خود را به باشگاه یونانی تکمیل کرد.

علیرضا نقی‌ زاده به تراکتور پیوست / رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، علیرضا نقی‌زاده که پیش از این نیز سابقه حضور در تیم را داشت، بار دیگر به تراکتور بازگشت. 

این بازیکن بومی سابقه حضور در سپاهان و تیم امید کشورمان را در کارنامه‌اش دارد. او فصل گذشته در تیم مس رفسنجان توپ می‌زد. 

مدت زمان قرارداد نقی‌زاده با باشگاه تراکتور دو سال است.

امین میرزازاده موفق به کسب مدال برنز نشد

به گزارش طرفداری، امین میرزازاده در جدال با رضا کایالپ با نتیجه 7-2 شکست خورد و موفق نشد مدال برنز رقابت های المپیک در رشته کشتی فرنگی را به دست بیاورد.

ساروی هم به فینال نرسید

به گزارش طرفداری، محمدهادی ساروی که در نیمه نهایی با کشتی گیری از ارمنستان مبارزه کرد، نتوانست از سد این حریف بد بدن بگذرد و فینال را از دست داد.

به این ترتیب ساروی همانند گرایی باید برای رسیدن به مدال برنز المپیک تلاش کند. ساروی در دیدار رده بندی با برنده کشتی آزور ژوزپبکوف از قرقیزستان و آروی ساوولاینن از فنلاند رو به رو می شود.

محمدعلی گرایی به فینال نرسید

به گزارش طرفداری، محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان رفت و این رقابت با پیروزی کشتی گیر مجار به پایان رسید. این دیدار با نتیجه 6-5 به پایان رسید تا گرایی از صعود به فینال المپیک باز بماند.

با این نتیجه محمدعلی گرایی راهی رده بندی شد و با پیروزی در دیدار رده بندی می تواند به مدال برنز المپیک برسد.

رسمی؛ قرارداد جورجو کیه لینی با یوونتوس تمدید شد

جورجو کیه لینی تا سال 2023 با یوونتوس تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و با اعلام سایت رسمی باشگاه، قرارداد جورجو کیه لینی با یوونتوس تا سال 2023 تمدید شد. بدین ترتیب ماجراجویی این مدافع 36 ساله با بیانکونری که از سال 2005 شروع شده است، ادامه خواهد داشت. 

رسمی؛ الدار شاه مرادف به آاس رم پیوست

طرفداری | باشگاه رم رسما اعلام کرد با 17.5 میلیون یورو الدار شاه مرادف را از جنوا به خدمت گرفته و با این مهاجم 26 ساله قراردادی تا تابستان 2026 امضا کرده است. رم همچنین اعلام کرد پاداش هایی نیز در این معامله گنجانده شده (گفته می شود حدود 2.5 میلیون یورو است) و در صورت فروش او در آینده درصدی از رقم انتقال سهم جنوا خواهد شد (گفته می شود 10 درصد است). این مهاجم ازبک فصل قبل که اولین سال حضورش در سری آ بود آمار 8 گل در 31 بازی را از خود ثبت کرد. 

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 11 مرداد 1400 صمد نیکخواه بهرامی با انتشار این عکس نوشت: شاید آخرین المپیک محمدحسین میثاقی و احمد نوراللهی صبحانه ورزشی 1400/5/12؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 2 آگوست 2021 کریستیانو رونالدو:
هفته خوبی داشته باشید لوییس سوارز:
دوستان
لیونل مسی هم همین تصویر را با لوکیشن ایبیزای اسپانیا بدون شرح منتشر کرد و نیمار در کامنت نوشت: "خوشتیپ"

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری محمدعلی گرایی صبحانه ورزشی مدال برنز حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!