Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:03:22 GMT

صعود روسیه به مرحله نیمه‌نهایی والیبال المپیک

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۶۰۸۲

صعود روسیه به مرحله نیمه‌نهایی والیبال المپیک

تیم ملی والیبال روسیه با غلبه بر کانادا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات المپیک توکیو صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های المپیک توکیو در رشته والیبال، دو تیم روسیه و کانادا صبح امروز از ساعت 9:00 به‌وقت توکیو به مصاف هم رفتند که در این دیدار یک‌طرفه تیم ملی والیبال روسیه موفق شد در سه سِت متوالی با نتایج (25 بر 21)، (30 بر 28)، (25 بر 22) کانادا را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این دیدار که در کل 1 ساعت و 39 دقیقه به طول انجامید دیمیتری ولکوف 26 ساله از روسیه و جان گوردون پرین از کانادا با 15 امتیاز بیشترین امتیاز را به دست آوردند ضمن اینکه در جدول ذیل می‌توانید آمار کلی این دیدار به تفکیک بازیکنان را مشاهده کنید.

 

کانادا در گروه A از 5 بازی صاحب 7 امتیاز شده بود و در جایگاه چهارم قرار گرفت و روسیه از همین تعداد بازی در گروه B توانسته بود 12 امتیاز کسب کند و در رده اول قرار بگیرد.


 گفتنی است در مرحله نیمه‌نهایی روسیه باید به مصاف برنده دیدار ژاپن و برزیل برود که این دیدار قرار است از ساعت 8:30 به‌وقت‌تهران برگزار شود.

 

 امروز همچنین پس از دیدار ژاپن و برزیل، دو تیم ایتالیا و آرژانتین از ساعت 12:30 و پس‌ازآن لهستان و فرانسه از ساعت 17:00 به دیدار هم خواهند رفت که برنده این دو دیدار هم باید در مرحله نهایی به مصاف هم برود.

 

والیبال المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو مرحله نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی