Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اکثر مجموعه‌های ورزشی لرستان فرسوده و مستهلک شده‌اند.

حشمت اله امان الهی امروز ۱۱ مردادماه، با بیان اینکه فاز اول ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری چغا بهرام دورود در دهه مبارک فجر با حضور ریاست‌جمهور و مقام عالی وزرت ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: فاز اول پیست اسکی تمندر الیگودرز نیز از پروژه‌هایی بود که با تکمیل آن طی این مدت به بهره‌برداری رسید که در راستای تکمیل این پروژه مهم ورزشی جاده دسترسی به پیست آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین برفکوبی که بیش از چند سال در گمرک قزوین قرار داشت و توسط شرکت انحصاری خریداری شده بود را با رایزنی و کمک شرکت خصوصی و منحصری و با اعتباری بالغ‌بر ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کرده و به استان آوردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه پیست تارتان شهید بیات بروجرد امسال با صرف اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم، خاطرنشان کرد: برای قسمت‌های D زمین چمن تختی خرم‌آباد اعتباری در نظر گرفتیم و با توجه به آسیب‌دیدگی تارتان با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان در حال اجرا است.

امان الهی اضافه کرد: سالن سقف کوتاه بروجرد یا شمشیربازی سابق با پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌ایی بود که هیچ‌گونه اعتبار و تخصیصی نداشت ولی با قرار دادن اعتبار لازم و تکمیل آن در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: اکثر مجموعه‌های ورزشی در شهرستان‌های استان فرسوده و مستهلک شده‌اند و چون با اعتبارات جزئی قابل تعمیر نیستند سعی کرده‌ایم برای مجموعه‌های ورزشی چند شهرستان از جمله خرم‌آباد و سلسله پروژه‌های دائمی تعریف کنیم و حتی برای خرم‌آباد از دو محل استانی و ملی اعتباراتی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه سه پروژه بزرگ دیگر در الشتر، نورآباد و کوهدشت در روند تکمیل قرار دارد، افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه سکوی تماشاگران مجموعه‌های این سه شهرستان لحاظ کرده‌ایم که فاز اول این سه پروژه که همان نمای بیرونی و سکوها است امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

امان الهی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری ازجمله ماسور، مسکن مهر خرم‌آباد و روستای افرینه پلدختر و چند پروژه دیگر نیز وجود داشته‌اند که در سال‌های گذشته فاقد اعتباری لازم و تعطیل بودند، تصریح کرد: در ۱۴۰۰ برای آن‌ها اعتبار گذاشتیم و امیدواریم امسال تخصیص پیدا کنند.

وی در خصوص پروژه‌های شهرستان چگنی نیز، اضافه کرد: سال گذشته تخصیص خوبی به استخر چگنی داده شد؛ البته کار ساختمان این پروژه ورزشی به اتمام رسیده است و فقط موتورخانه و محوطه‌سازی این استخر باقی‌مانده است که با توجه به اعتبارات خوبی که در سال ۱۴۰۰ برای آن در نظر گرفته شده است تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش و جوانان لرستان دهه مبارک فجر لرستان شمشيربازي ورزشگاه مجموعه های ورزشی بهره برداری ورزش و جوانان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاها اجرا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار نعمت‌الله باقری در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از وظایف سپاه پاسداران تعامل با همه دولت‌هاست گفت: ما وظیفه داریم با تعامل  با دولت‌ها بارشان روی زمین نماند و در همه دولت‌ها به ویژه دولت انقلابی سیزدهم هر آنچه که نیاز بود غفلت نکردیم. 

وی افزود: مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یک مجموعه وسیع  متشکل از  یگان امنیتی، تیپ پیاده  57 و 22 رده قشری  که ماموریت اصلی آنها کمک به دولت است. در حوزه امنیت و مقابله  سرقت‌های ریز در استان طرح شهید عجمیان با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها و گشت‌های شبانه داشتیم که در کاهش سرقت ها بسیار موثر بوده است.‌

باقری تصریح کرد: در حوزه بسیج سازندگی  در راستای ماموریت های مشترک با دولت بااستفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  425 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی به روستاها اقدام شد که خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه لرستان یکی از مجموعه های موفق در سطح کشور است. در حوزه کشاورزی طی تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی 6هزار و 800 مبلیارد تومان  در این حوزه کشاورزی هزینه شده است.

وی افزود: سال گذشته سهمیه لرستان در راهیان نور 11 و 500 نفر بود که تقریبا 17 هزارنفر به راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به فراررسیدن سالروز عملیات حاج عمران خاطرنشان کرد: در عملیات حاج عمران حدود 305 نفر از  رزمندگان لرستان به همین منظور شهید 27 اردیبهشت  یادواره این شهدا برگزار، و خانواده شهدا را به  محل  این عملیات اعزام‌ می‌کنیم.‌

باقری اظهار کرد: در بحث اربعین  زمینی در مرز مهران برای موکب لرستان تعیین شده که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این آمادگی را دارد که هر چه سریع تر این موکب آماده شود. در نیمه اول سال برنامه ریزی شده است  5 هزار نفر از بچه‌های پایگاه‌های مقاومت که زائر اولی هستند و تاکنون مشهد نرفتند  طی اردوهای بسیجی به مشهد اعزام شوند. 

 وی با اشاره به اینکه جابجایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جهت ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک و همچنین به عنوان یکی از مطالبات مردم جزو فرامین مقام رهبری بود بیان کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و تامین اعتبار ساخت سایت جدید ساختمان فعلی را تخلیه می کنیم.‌ 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: استان لرستان در منطقه اروند ، آبادان و خرمشهر  جایگاهی برای اسکان کاروان‌های راهیان نور ندارد که دستور سردار سلامی یک هکتار زمین تهیه اعتباراتی هم گرفته شده و به دنبال این هستیم زیرسازی را توسط قرارگاه خاتم انجام بدهیم.‌

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید