Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از انجام بیش از ۳۴ میلیون دلار صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان در سه ماه گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

 داود شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  زاهدان  اظهار داشت: مجموع صادرات انجام شده از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی مدت سه ماه گذشته به میزان 34 میلیون و 687 هزار و 367 دلار و به وزن 246 هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان دامه داد: در این مدت میزان صادرات از گمرکات استان به میزان 34 میلیون 30 هزار و 890 دلار و صادرات از بازارچه‌های مرزی به میزان 656 میلیون و 477 هزار دلار بوده است.

وی افزود: در بازه زمانی اعلام شده کالاها و اقلامی از جمله سیمان، میوه، نخود خام،گاز، خرما، صیفیجات، پودر لباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی،کیسه پلاستیکی به کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه،کویت، امارات و سایر کشورها صادر شده است.

حال و روز عجیب گمرک؛ از انتصاب دقیقه 90 یک مشاور تا سکوت عجیب درخصوص انحلال دفتر پایشاظهار کالا  از 11 مرداد صرفا با درج شناسه یکتای قبض انبار در گمرکدرآمد گمرک "مهران" نسبت به سال گذشته 131درصد افزایش یافترئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در رقم میزان صادرات اعلام شده میزان صادرات از منطقه آزاد چابهار در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 394/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال حمایت از کالای ایرانی سیستان و بلوچستان سال حمایت از کالای ایرانی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا