Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که آمریکا فهرستی از ۲۴ دیپلمات روس که تا ۳ سپتامبر از کشور خارج می‌شوند را به روسیه تحویل داده است.

خبرگزاری میزان - «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در آمریکا در مصاحبه با مجله «نشنال اینترست» اعلام کرد که آمریکا فهرستی از ۲۴ دیپلمات که تا ۳ سپتامبر از کشور خارج می‌شوند را به روسیه تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «تاس»، آنتونوف گفت «متأسفانه اوضاع بهتر نمی‌شود. نمایندگی‌های دیپلماتیک روسیه در آمریکا هنوز مجبور به کار تحت محدودیت‌های بی سابقه‌ای هستند که نه تنها به قوت خود باقی است، بلکه تشدید می‌شود.»


او در ادامه گفت «صرف نظر از اظهارات دولت بایدن در مورد نقش مهم دیپلماسی و تمایل به توسعه روابط پایدار و قابل پیش بینی با کشورمان، حضور دیپلماتیک روسیه در آمریکا حملات مستمری را تجربه می‌کند.»

بیشتر بخوانید: آمریکا کارکنان نمایندگی دیپلماتیک خود را در روسیه کاهش می دهد جنگ سرد سایبری آمریکا و روسیه؛ شواهد چه می‎گویند؟

او همچنین گفت «دسامبر گذشته وزارت خارجه آمریکا به طور یکجانبه محدودیت ۳ ساله‌ای را برای دوره تعیین تکلیف پرسنل روسی در آمریکا تعیین کرد که تا آنجا که ما می‌دانیم در هیچ کشور دیگری اعمال نمی‌شود.»


او در ادامه عنوان کرد «ما فهرستی از ۲۴ دیپلمات دریافت کردیم که انتظار می‌رود قبل از ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ آمریکا را ترک کنند. تقریباً همه این افراد بدون جایگزین آمریکا را ترک می‌کنند، زیرا واشنگتن به طور ناگهانی فرآیند صدور ویزا را سخت کرده است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه آمریکا جو بایدن روسیه روسیه در آمریکا ۲۴ دیپلمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه