Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در راستای تأمین آب آشامیدنی پروژه‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب در استان بوشهر اجرایی شده که در ساخت و راه‌اندازی این پروژه‌ها بخش خصوصی یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کاهش بارش باران، ادامه خشکسالی‌ها و شرایط کرونایی ضمن اینکه مصرف آب افزایش یافته وضعیت تأمین و تولید با مشکلات مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس قرار دارد که تأمین آب مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر با خطوط طولانی انتقال آب انجام می‌شود.

یکی از برنامه‌های مهم افزایش منابع آب آشامیدنی استان بوشهر، شیرین‌سازی آب دریا است که اکنون پروژه‌هایی در استان بوشهر در مدار بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه اکنون به ظرفیت 38 هزار مترمکعب آب از طریق شیرین‌سازی آب دریا در استان تأمین می‌شود اظهار داشت: علاوه بر این، پروژه‌های مختلف آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.

عبدالحمید حمزه‌پور از اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر با ظرفیت 100 هزار مترمکعب خبر داد و بیان کرد: بخشی از این پروژه‌ها امسال وارد مدار تولید می‌شود.

تولید آب از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر 50 هزار متر مکعب افزایش می‌یابدپروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر وارد مدار می‌شودپروژه‌های آب‌شیرین‌کن با حجم 102 هزار مترمکعب در استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود

وی سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: فاز نخست شیرین‌سازی آب دریا در بوشهر به ظرفیت 7 هزار مترمکعب تا پایان شهریور وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرها و روستاهای استان بوشهر پروژه های آب شیرین کن شیرین سازی آب استان بوشهر استان بوشهر آب شیرین کن هزار مترمکعب وارد مدار پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود