Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبادالله کنجوریان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ۵۳ طرح عمرانی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی مربوط به حوزه انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی، حفاظت از گونه‌های زیست، حمل و نقل، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش عمومی، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین گفت: اولویت با پروژه‌هایی است که در سال جاری به پایان می‌رسد.

کنجوریان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری ادارات کل پیگیری‌های لازم را برای تخصیص کامل اعتبارات انجام دهند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با توجه به اینکه هرسین یکی از شهرهای کمتر برخوردار کشور است، اعتبارات سال جاری نسبت به سال ۹۹ افزایش پیدا کرد.

شهرستان هرسین با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها هرسین طرح های عمرانی پروژه ساختمانی اعتبارات کرمانشاه اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرسین طرح های عمرانی پروژه ساختمانی هرسین طرح های عمرانی پروژه ساختمانی اعتبارات کرمانشاه اعتبار شهرستان هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر