Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:00:20 GMT

مراسم از تمبر اختصاصی «شهردار دوچرخه سوار» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۵۰۷

مراسم از تمبر اختصاصی «شهردار دوچرخه سوار» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین دوچرخه سواری شهردار تهران با همراهی جمعی از فعالان محیط زیستی و دوچرخه سواران از میدان توحید تا پارک هنرمندان برگزار شد.

در انتهای این برنامه، شهردار تهران گفتگو و دیدار صمیمانه ای با همراهان طرح سه شنبه‌های بدون خودرو داشت.

پیروز حناچی در این مراسم گفت: شما ورزشکاران دوچرخه سوار هستید و باید دوچرخه سواری کار را هم در شهر گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیرهای ۲۵۰ کیلومتری دوچرخه در تهران کافی نیست و باید به ۱۵۰۰ کیلومتر برسد تا شهری که در سیطره خودرو است در سیطره انسان قرار گیرد.

حناچی با بیان اینکه این امر جز با تلاش زیاد میسر نمی‌شود، ادامه داد: زندگی مشقت بار شهری تأثیر منفی خود را در سلامت شهروندان می‌گذارد و باید با تلاش شهر را برای زندگی انسان‌ها مناسب کنیم. امیدواریم مدیران بعد از ما نیز همین مسیر را تعقیب کنند.

در پایان این مراسم از تمبر اختصاصی «شهردار دوچرخه سوار» رونمایی شد و دوچرخه سواران نیز با اهدای هدایا و لوح‌هایی از شهردار تهران برای تلاش‌هایی که برای توسعه مسیرهای دوچرخه و ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در شهر تهران انجام داده، تشکر کردند.

کد خبر 5271664

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی دوچرخه سواری تمبر شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش شهادت غلامحسین محسنی اژه ای پرونده قضایی قوه قضاییه متروی تهران کیفیت هوای تهران آب و هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه صبح یکشنبه در این آئین معنوی در گلزار مطهر شهدای این شهرستان ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی ایران اسلامی به دست کارگران و زحمتکشان عرصه تولید موید جانفشانی این قشر است و همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمات این قشر هستیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

محمد تقی صفری با بیان اینکه کارگران در ایران اسلامی سربازان جبهه عمران و آبادانی با تفکر انقلابی و دینی هستند، افزود: جامعه‌ای مترقی و از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌کند که به قشر کارگر توجه بیشتری داشته باشد.

وی گفت: امروز در این مکان مقدس با شهدای والامقام که راه شهادت، دینداری؛ شهامت، ایثار، از خودگذشتگی را به همه ما آموختند عهد و پیمان می‌بندیم که در هر جایگاه و مسئولیتی با تبعیت پذیری از فرامین مقام معظم رهبری و با الگو گرفتن از شهدا، برای خدمت صادقانه به مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه کارگری شغل بسیار ارزشمندی است و کارگران شریف‌ترین قشر زحمتکش جامعه هستند یادآور شد: کارگران با توکل بر خدا و تلاش مضاعف در پی خدمت به مردم و کسب روزی حلال هستند و همه ما باید قدردان آنها باشیم و آنها را تکریم کنیم.

فرماندار گناوه گفت: همه کارفرمایان و نهادها وظیفه دارند که کارگران را تکریم کنند و در بحث حقوق و مزایا و بیمه و هرگونه کمک آنها را مورد عنایت خاص قرار دهند.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه به همت و تلاش کارگران و همراهی همگانی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، عمرانی و سایر حوزه‌ها انجام شده که این فعالیت‌ها تداوم دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین با تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از شرکت کنندگان در مراسم گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در شهرستان تدارک دیده شده است و امروز به همین مناسبت آئین ویژه غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار شد.

کریم صفایی افزود: پیاده روی و اهدای خون با همکاری انجمن دریانوردان، برگزاری جشنواره غذا و برگزاری جشن بزرگ کار و کارگر از برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگر از جمله بازدید از واحدهای تولیدی و اقتصادی در شهرستان در این هفته اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم حاضرین با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلند انقلاب، امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

قرائت زیارت پرفیض زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) از دیگر برنامه‌های این روز به مناسبت هفته کار و کارگر بود که با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

کد خبر 6090697

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران